Certifikat i Firefox
Fra : Morten Bowman

Dato : 03-02-06 17:11

hejsa
Jeg er ved at installere nyt certifikat i firefox 1.5
me jeg kan ikke få lavet en PKCS12-fil.
Når jeg klikker på linket i min mail siger Firefox blot:
Vi kan se at din installation ikke er gået i gang. Det kan der være flere
grunde til: .......

Den skal starte et Active-a objekt men det kan den ikke få lov til. jeg
synes jeg har givet lov til at for sitet i Firefox's indstillinger.
Er der nogen der kan hjælpe?

Fra : js

Dato : 10-02-06 17:55

Morten Bowman skrev:
> [...]
>
> Den skal starte et Active-a objekt men det kan den ikke få lov til. jeg
> synes jeg har givet lov til at for sitet i Firefox's indstillinger.

Prøv følgende link
> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_support_inst_flex

gå ind i standar flex på PC
herefter firefox version 1.5
og følg vejledning

Det gjorde jeg, efter en heftig diskution med tdc om manglende support
og deres eneret på digital signatur

Jørgen O