Fejl i IE 7 eft 3 indstallationer
Fra : Jepski

Dato : 03-02-06 14:58

1. fjerner muligheden for at bruge URL og og E-mail genveje fra Outlook
Ekspres Mail og News. (går til Stifinder "Rod.Bib")
2. Fjerner farverne fra IncrediMal - når man skriver i adresselinierne.
D.V.S. du må gætte dig til hvad der står.
3. påvirker Opera - i et tilfælde så meget, at jeg måtte indstall. O. igen
4. Outlook påvirkes på en måde så man ikke kan ændre indstilling for Outlook
idag.
5. Temmelig mange hjemmesider har fejl - første gang de vises - måske
Cokkies?

Efter at have gået tilbage fra version 7 til 6 ingen problemer - jeg glemte
helt at jeg har Pretty good Solitaire - som reagerede fuldstændig
hysterisk - den har en funktion, når spillet er slut at den blander kortene-
(Jesus/Mohammed) hvor går det stærkt, man har ikke en chance for at se hvad
der sker - virker igen efter afindstallation.

Til sidst må jeg beklage at IE ver. 6 også starter utroæig langsom op efetr
indst. af seneste opdateringer, men når først den kører er den jo hurtig
nok.

Kører med 2 MB opkoblin TDC

Hilsen JMB

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 04-02-06 14:31

"Jepski" <jepski@pc.dk> posting:

>3. påvirker Opera - i et tilfælde så meget, at jeg måtte indstall. O. igen

Hvordan påvirker?

--
What is life, except excuse for death,

100 kB webbrowser: http://www.opera-mini.com (v1.2)