Duften af bagværk/mad.....
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 12:47

Hej gruppe...

Kald det bare snyd, men jeg kunne godt tænke mig at frembringe duften af
friskbag, eller duften af julemaden i ovnen, meeeen det skal helst være uden
at jeg står i køkkenet og bager eller laver mad....

Havde selv tænkt lidt på noget med et enkelt rundstykke i ovnen, og så bare
smide det væk bagefter, men jeg har så regnet ud at jeg skal bruge noget der
ligner 20 rundstykker om dagen,

Kan man forestille sig at tage et enkelt stykke flæsk med krydderier og så
smide det i ovnen ved svag varme, og det så kan dufte hele søndagen.

Så kan jeg så nyde min færdigret fra MOU, når jeg er færdig med dagens
gøremål...

med venig hilsen

KJ

Fra : HC

Dato : 03-02-06 15:17

> [...]

> smide det i ovnen ved svag varme, og det så kan dufte hele søndagen.

> Så kan jeg så nyde min færdigret fra MOU, når jeg er færdig med dagens

Æhm.... Hvorfor?....???

HC

Fra : SB

Dato : 04-02-06 13:38

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> skrev i en meddelelse

> Æhm.... Hvorfor?....???
>
> HC

Der er vel åben hus i forb. med salg af det

Søren

Fra : Sybil

Dato : 03-02-06 15:55

Mister Mister wrote:
> [...]
> smide det i ovnen ved svag varme, og det så kan dufte hele søndagen.
>
> Så kan jeg så nyde min færdigret fra MOU, når jeg er færdig med dagens

Jeg hørte engang en ejendomsmægler sige at det var et godt at stege lidt
kanel på en pande inden åbent hus.
Jeg har ikke selv prøvet det.

Majken

Fra : ellisa

Dato : 03-02-06 22:08

> Jeg hørte engang en ejendomsmægler sige at det var et godt at stege lidt
> kanel på en pande inden åbent hus.
> Jeg har ikke selv prøvet det.

Nå ok, jeg har hørt den med at strø lidt vanillesukker på bagepladen og så
sætte ovnen på 100 grader. Så dufter der af nybagte småkager.

Det ville jeg foretrække, frem for lugten af flæsk - som spørgeren selv
kommer ind på *S*

/ellisa

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-06 19:56

"Mister Mister" <vimmer[snabela]ofir.dk> wrote in message
> [...]
> duften af friskbag, eller duften af julemaden i ovnen, meeeen det
> skal helst være uden at jeg står i køkkenet og bager eller laver

Hvis gæster ikke kan ta lugten i hjemmet, så er de ikke værd at have
besøg af.

Men dengang min rengørings-hysteriske mor levede, kunne jeg godt før
hendes komme lægge lidt krydderi - eller løg til tørring - på noget
varmt

Engang jeg varmede to 10kg poser skivede løg til hurtig tørring i
komfurets holde-varmt-skab i bunden, trængte det gennem gulv til
overboer , der roste lugten og fandt den 100% behagelig og
appetitvækkende. Løg er det bedste i verden - næst efter kød. Og så er
de næsten gratis, især i indvandrerbutikkerne, som man dog bør
boycotte, når de boycotter os udfra skingert had mod alt demokrati og
menneskerettigheder, Folk, der ikke værdsætter ytringsfrihed (og vore
milliardgaver til lyvende fupflygtninge) , bør man i langt højere grad
vise en kold skulder end man her havde grund til at gøre mod Gestapo
og SS 1940-45
Egentlig kan jeg godt lide mine lokale handlende, og de er nemme at
snakke med, og man skal studere synden for at kunne bekæmpe den, men
8 butikker på Nørrebrogade festede hele natten, da deres politiske
ideologi , muhamedanismen, fik ram på WTC 11sep01

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 03-02-06 23:36

Mister Mister <vimmer[snabela]ofir.dk> skrev:
>Hej gruppe...

> [...]
Folk er sgu underlige.

Fra : JytteJ

Dato : 04-02-06 14:20

"Jørn Ibsen (slet HAFMI)" <j-ibsen@HAFMIget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Folk er sgu underlige.

Og underholdende.

JytteJ

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-06 13:14

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "Jørn Ibsen (slet HAFMI)" <j-ibsen@HAFMIget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Og underholdende.
>
> JytteJ

NÆÆÆææææh......

Joooh.... måske underholdende, men underlig...... nope's...

men folk vil "snydes", tænk dig at gå ind i en køkkenforretning, og der så
dufter som hjemme i mors køkken ved juletid........

Jeg ville da nok føle mig mere hjemme i den køkken udstilling, end der hvor
der lugter af sure sokker fordi sælgerne løber stærkt.....

KJ