Børnepenge udbetales da den...
Fra : Argh

Dato : 03-02-06 11:21

Ja hvornår er det at børnefamilieydelsen udbetales? Jeg synes at det er lang
tid siden sidst. Hvornår fik i sidst?

Tak
Aa

Fra : Hanne

Dato : 03-02-06 11:25

den blev udbetalt d.20, januar

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-02-06 11:26

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> wrote in message
> Ja hvornår er det at børnefamilieydelsen udbetales? Jeg synes at det er
lang
> tid siden sidst. Hvornår fik i sidst?

For et par ugers tid siden - nærmere bestemt d. 20 januar.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Katja Andersen

Dato : 03-02-06 11:28

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> skrev i en meddelelse
> Ja hvornår er det at børnefamilieydelsen udbetales? Jeg synes at det er
> lang tid siden sidst. Hvornår fik i sidst?
>
> Tak
> Aa

Vi fik børnefamilieydelse den 20/01/06, så jeg syntes ikke det er så længe
siden de kom.
De udbetales den 20 januar - 20 april - 20 juli - 20 oktober.

Hilsen Katja

Fra : Argh

Dato : 03-02-06 11:59

> [...]
> Ja hvornår er det at børnefamilieydelsen udbetales? Jeg synes at det er
> lang tid siden sidst. Hvornår fik i sidst?

Ohhh nu er jeg ved at finde fejlen -NEM konto skulle de være røget ind på.
nu er det bare med hvor vores NEM konto er?
Konen og jeg skal nemlig ud og købe nyt tøj idag, så er det rart at kunne
bruge de "gratis" penge.

Aa

Fra : Gunnar007

Dato : 03-02-06 14:58

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> skrev i en meddelelse

> Ohhh nu er jeg ved at finde fejlen -NEM konto skulle de være røget ind på.
> nu er det bare med hvor vores NEM konto er?

Den kunne du endda selv bestemme med hjælp fra det brev vi alle har fået
ang. NEM-konto.
Har du digitalsignatur, kan du stadigvæk ændre det, www.nemkonto.dk

Hilsen G