en flaske rødvin på højkant
Fra : JytteJ

Dato : 03-02-06 11:06

Hej.
Jeg har brug for hjælp til at tyde en kirkebog. Jeg kommer til kh. den 14/2
og skal have at vide hvem min mormors især far var.
Jeg er ikke ret god til at tyde præsternes håndskrifter, prøvede engang på
Esbjerg lokal arkiv.
Så hvis en eller anden vil hjælpe mig den dag, er der en fl. god rødvin til
dig.
Jeg har de nødvendige data, såsom fødsels- og dødsdag, sogn og herred samt
moderens navn.

Venlig hilsen
JytteJ

Fra : J.KO

Dato : 03-02-06 16:10

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til dig.
> Jeg har de nødvendige data, såsom fødsels- og dødsdag, sogn og herred samt

Du kan trygt spørge ved skranken, de er meget hjælpsomme og uden rødvin

Mvh. J.Ko

Fra : JytteJ

Dato : 03-02-06 17:50

"J.KO" <jkobel@post2.> skrev i en meddelelse

> "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan trygt spørge ved skranken, de er meget hjælpsomme og uden rødvin
>
> Mvh. J.Ko

Kan man også få dem til at tyde blanketten jeg evt. finder frem til ?

JytteJ

Fra : J.KO

Dato : 03-02-06 19:27

> Kan man også få dem til at tyde blanketten jeg evt. finder frem til ?
>
> JytteJ

Ja !
Mvh. J,Ko