Cybercity gi'r problemer
Fra : Tonehovedet

Dato : 03-02-06 10:51

Jeg skiftede fra tdc til CC fordi det efterhånden blev dårligt at hente
binære filer fra nyhedsgrupperne.
Men hos CC er det ikke bare dårligt - det er umuligt at hente mp3 filer fra
de binære grupper, jeg før har brugt.
"Supporten" hos CC afviste arrogant at hjælpe, så nu betaler jeg mig fra det
hos WebNews.
Er der andre end mig, der kender det problem?

Fra : Sune

Dato : 03-02-06 12:18

On Fri, 3 Feb 2006 10:51:20 +0100, "Tonehovedet" <none@no.no> wrote:

>Jeg skiftede fra tdc til CC fordi det efterhånden blev dårligt at hente
>binære filer fra nyhedsgrupperne.

Dum ide.

>Men hos CC er det ikke bare dårligt - det er umuligt at hente mp3 filer fra
>de binære grupper, jeg før har brugt.

Det kunne vi godt have fortalt dig hvis du havde spurgt først.

>Er der andre end mig, der kender det problem?

Problemet er at du forventer for meget af deres servere.

Mvh
Sune

Fra : Peter T.

Dato : 03-02-06 14:38

Tonehovedet ristede følgende runer:

> Men hos CC er det ikke bare dårligt - det er umuligt at hente mp3
> filer fra de binære grupper, jeg før har brugt.

Har du prøvet newsserveren newsbin.cybercity.dk, som er den binære makker
til news.cybercity.dk?

> "Supporten" hos CC afviste arrogant at hjælpe, så nu betaler jeg mig
> fra det hos WebNews.

Fint. Usenet er aldrig blevet lavet for binært flafs skyld.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Tonehovedet

Dato : 06-02-06 14:21

Hej
Ja, jeg forsøgte at bruge newsbin - men ak...
Ellers tak for tippet.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-02-06 10:50

"Tonehovedet" <none@no.no> wrote in message
> [...]
> det hos WebNews.
> Er der andre end mig, der kender det problem?

Ja der er mange brugere der tror at newsservere hos deres ISP skal være en
warez central og de brugere tror oveni at de kan klage over det når det ikke
er.. det du jo faktisk klager over er at CC ikke stille nemme varer på
hylderne som du kan stjæle?

Og du forstår ikke de ikke vil hjælpe dig... right...

Fra : Henning

Dato : 08-02-06 11:12

> [...]
>hylderne som du kan stjæle?
>
>Og du forstår ikke de ikke vil hjælpe dig... right...

Du sammenligner med, at du skal betale abonnement til
telefonselskabet, men ikke kan ringe fordi du over telefonen kan
aftale forbrydelser.
Nu er det faktisk sådan, at der findes masser af legalt software,
musik, film osv. på de binære grupper.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-02-06 18:54

Henning pretended :
> Nu er det faktisk sådan, at der findes masser af legalt software,
> musik, film osv. på de binære grupper.

Masser er vist en overdrivelse - størstedelen af de binære grupper har
intet andet end ulovligt materiale

"Advertising is the art of convincing people to spend money they don't
have for something they don't need." - Will Rogers

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 10-02-06 12:28

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> wrote in message

> [...]
> aftale forbrydelser.
> Nu er det faktisk sådan, at der findes masser af legalt software,

Sludder, du blander pærer og bananer (som sædvaneligt) han ønsker at CC skal
stille stjålet software/musik/film til rådighed, at forsøge at dække sig
indunder hvad du skriver holder ikke og du ved det godt..

Sammenligning skal vel så lyde at telefonselskabet skal vedligeholde en
liste over forbryderer du kan ringe til hvis du har brug for det, eller en
database over hælervarer.. (ja se.. din analogi er noget vrøvl

Jeg forsøger såmænd ikke at være hellig mht piratware... forsøger blot at
forsvare CC's holdning til ikke at ønske at supportere det, ej heller lægge
diskplads til..

News er til _text_ ... (og faktisk overraskende godt til det)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-02-06 12:54

Henning <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> writes:

> Nu er det faktisk sådan, at der findes masser af legalt software,
> musik, film osv. på de binære grupper.

Virkelig?

Jamen, så kan du sikkert hurtigt stikke mig en liste over 10 lovlige
musikstykker, der er blevet postet i denne uge, ikke?

Lovlig distribution af software og multimedia foregår over web. Warez
distribueres over p2p og news, fordi det er nemmere at anonymisere
ting der og sværere bare lige at få lukket "siden", fordi ting
distribueres til mange sites meget hurtigt.

(Og ja, jeg ved godt, at der efterhånden er dukket en del lovlige
anvendelser af p2p op. Det behøver du ikke redegøre for.)
--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-02-06 19:10

Peter B. Juul formulated the question :
> [...]
> ting der og sværere bare lige at få lukket "siden", fordi ting
> distribueres til mange sites meget hurtigt.

Og for nu lige at bringe det på banen igen - det viser hvorfor Red
Barnets børneporno filter ikker er særlig effektivt.

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly
by."
- Douglas Adams

Fra : Tonehovedet

Dato : 08-02-06 22:20

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har hørt sådan noget sludder. Undskyld
jeg hidsede dig op. Kamillethe vil sikkert gøre dig godt - og husk at rette
på din glorie. Set herfra sidder den lidt skævt.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-02-06 22:44

Tonehovedet skriver:

> Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har hørt sådan noget sludder.

Hvilke grupper er det at du henter mp3 musik fra ?

Altså "ikke copyrighted" musik ???
Sidst jeg så efter flød det med piratmusik.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 10-02-06 12:25

> Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har hørt sådan noget sludder.
> Undskyld jeg hidsede dig op. Kamillethe vil sikkert gøre dig godt - og
> husk at rette på din glorie. Set herfra sidder den lidt skævt.

Altså det var dig der tudede over at CC ikke ville hjælpe dig, tror du ikke
det er dig der skal stramme hjælmen og forklare hvorfor CC skulle ønske at
hjælpe?

Jeg ser ingen business i det for dem overhovedet ? (sjovt nok oplever du
samme holdning hos TDC internet Tele2 Tiscali... ) så måske ... nåh ja.. du
er galt på den..