update bios?
Fra : Sammy

Dato : 03-02-06 10:03

Mit bundkort er Asus p4p800, min bios er America megatrends date 6/23/04,
vers. 080009.
Jeg kan ikke gennemskue på Asus egne hjemmesider, om der findes en nyere
bios som jeg kan update til.
Nogen der kan hjælpe?
Psø'rensen

Fra : Hans

Dato : 03-02-06 13:25

Sammy wrote:
> [...]
> 6/23/04, vers. 080009.
> Jeg kan ikke gennemskue på Asus egne hjemmesider, om der findes en

Den nyeste ikke beta bios er 1019, så der er skam nyere end den du kører med
nu:

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=P4P800

Du skal dog være helt sikker på at dit bundkort kun hedder p4p800, da der
findes ret mange udgaver af netop denne model.

Hans

Fra : Sammy

Dato : 03-02-06 14:54

> Du skal dog være helt sikker på at dit bundkort kun hedder p4p800, da der
> findes ret mange udgaver af netop denne model.

Det hedder faktisk p4p800 deluxe, men så vidt jeg kan se på det link, du
henviser til, så gælder dette også deluxe udgaven.

Jeg er dog i tvivl om metoden: Jeg har kun prøvet af flashe en gang før, og
der var der 2 filer, en *,rom og en afudos fil. Det er der ikke på dit link,
der er kun *rom filen.
HVordan går jeg så? Skal jeg finde afudos også og lægge på samme disk, som
jeg så booter på? Eller skal jeg bare boote på *.rom`en??
sørensen

Fra : Sammy

Dato : 03-02-06 15:26

nah, jeg prøvede - og det gik. Så case closed.
Psørensen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 04-02-06 07:51

Sammy wrote:
> nah, jeg prøvede - og det gik. Så case closed.
> Psørensen

Du er en modig mand...

1) Flash aldrig uden en god grund
2) Gør det kun når du er 100% sikker på du har den rette flash og er 100% på
hvordan det gøres.

http://groups.google.dk/groups?hl=da&q=d%C3%B8d+flash&Submit3=S%C3%B8g
(der dukker ganske vist en masse andre ting op i den søgning, men du er
sikkert med på hvad der ofte sker..)