Centreret pop up
Fra : jossy

Dato : 03-02-06 09:14

Jeg har dette script fra HTML.dk, der fungerer udemærket, men
udover at åbne efter en tidsramme, vil jeg også gerne have det
placerer sig på midten. Hvordan gør jeg det?

<script type="text/javascript">

function MinPopUp() {
window.open('http://www.html.dk/default.asp','popup','height=400,
width=400');
}
function PopUpTid() {
setTimeout('MinPopUp()', 10000);
}

</script>

</head>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Hansen

Dato : 03-02-06 10:15

Hej Jossy

Jeg har noget gammelt skrammel liggende her
<http://www.chrsen.dk/fundanemt/files/scripter/javascript/misc/windowopen.html>
- måske det kan inspirere dig.

Mvh Christian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-06 17:59

I <head>:
<script type="text/javascript">
function NewWindow(mypage, myname, w, h, scroll) {
var winl = (screen.width - w) / 2;
var wint = (screen.height - h) / 2;
winprops =
'height='+h+',width='+w+',top='+wint+',left='+winl+',scrollbars='+scroll+',resizable'
win = window.open(mypage, myname, winprops)
if (parseInt(navigator.appVersion) >= 4) { win.window.focus(); }
}
</script>

I <body>:

onclick="NewWindow(this.href,'link','400','400','no');return
false;">linktekst</a>

NB! Pas på knækkede linjer
winprops = 'height ...
skal stå på en linje.