Undskyld
Fra : Kert Rats

Dato : 03-02-06 04:32

Findes der en site, hvor man kan tilkendegive, hvorvidt man undskylder eller
ej, at JP bragte tegninger i avisen? Hvis mange giver sin mening til kende
på en sådan site, så kunne det give et billede af, hvor mange der vil
undskylde, og hvor mange der ikke vil.

Kun unikke tilkendegivelser kunne tilsikres ved, at man *skal* opgive en
valid e-mail-adresse (som selvfølgelig skal skjules, så man ikke kan
forfølges af muslimer med onde hensigter.
Evt. kunne kun .dk-adresser gøres valide for at give et sandfærdigt billede
af de danske forhold - eller i det mindste et fingerpeg.

Venligst

Kert Rats

Fra : Kito

Dato : 03-02-06 07:36

Jeg ved det ikke, men du kan evt tage til Gaza striben med et Dannebro i
hånden og så derfra sige undskyld.
Husk at kysse din kone og børn farvel.

vh
Poul

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-02-06 08:54

On 03 feb 2006, Kito wrote in dk.politik:

> Jeg ved det ikke, men du kan evt tage til Gaza striben med et
> Dannebro i hånden og så derfra sige undskyld.
> Husk at kysse din kone og børn farvel.

Og det er faktisk en god pointe.

Jo mere vi siger undskyld og beklager, jo mere vil de have af
oprejsning og respekt, for det er hvad det handler om. Ikke de skide
tegninger.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Martin Møller

Dato : 03-02-06 11:37

> [...]
> Evt. kunne kun .dk-adresser gøres valide for at give et sandfærdigt
> billede af de danske forhold - eller i det mindste et fingerpeg.

De skal ikke have en skid undskyld!!

Martin

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-02-06 12:17

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
> [...]
> Evt. kunne kun .dk-adresser gøres valide for at give et sandfærdigt
> billede af de danske forhold - eller i det mindste et fingerpeg.

Endnu bedre, der har været meningsmålinger. De viser klart Danmark skal
vogte om ytringsfriheden og afvise galninge (psykopater efter danske
målestok).

Thorkild