God leder i JP
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-02-06 02:12

http://www.jp.dk/meninger/artikel:aid=3534632/

"Kolleger imellem siger vi lidt spøgefuldt, at der står meget i aviserne,
som man med stort udbytte kan springe over. Hvis de islamistiske kræfter
besad samme selvironi, kunne de med fordel ignorere de streger i en
demokratisk funderet dansk avis, som ikke passede dem.

Det viser sig imidlertid, at deres dagsorden er at skabe konflikt, og
motiverne er talrige og meget lidt samstemmende."

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-02-06 11:47

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Det viser sig imidlertid, at deres dagsorden er at skabe konflikt, og
> motiverne er talrige og meget lidt samstemmende."

Min browser har ikke villet åbne JP i flere dage, mon jeg har fået en
islamistisk IE og Firefox?

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-02-06 12:48

Knud Larsen fortalte:

> Min browser har ikke villet åbne JP i flere dage, mon jeg har fået en
> islamistisk IE og Firefox?

Bed din udbyder om support. Mit skøn er at angrebene plejer at være
stilnet af om aftenen.

Mvh
Martin

Fra : Konrad

Dato : 03-02-06 12:50

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> "Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message

> Min browser har ikke villet åbne JP i flere dage, mon jeg har fået en
> islamistisk IE og Firefox?

Tøm cachen. Islamistisk IE? Det må være én af de versioner der af sig selv
går ned med et brag

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-02-06 17:48

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> aviserne,

> Tøm cachen. Islamistisk IE? Det må være én af de versioner der af sig selv
> går ned med et brag

OK, jeg prøver det. Ja, IE er god til at falde besvimet om. Jeg har iøvrigt
også haft mærkelige total-frysninger af maskinen de sidste par dage, ret
frustrerende, når man ikke kan finde fejlen. Med en BSOD kommer der da i det
mindste lidt info, - jeg tror det er Allah, som er på nakken af mig.

Ihukommende verset:

And if thou ask them, they would certainly say: We were only talking idly
and sporting. Say: Was it Allah and His messages and His Messenger that you
mocked?

Og det er rigtigt, at jeg hykler frygter et nyt vers:

,

The hypocrites fear lest a chapter should be sent down concerning them,
telling them plainly of what is in their hearts. Say: Go on mocking, surely
Allah will bring to light what you fear.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-02-06 12:10

Knud Larsen wrote:
> "Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message

> Min browser har ikke villet åbne JP i flere dage, mon jeg har fået en
> islamistisk IE og Firefox?

Din PC har fået en fatwa

--

Christian