Power of the Muslim World
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-02-06 01:19

http://www.arabnews.com/?page=7§ion=0&article=77236&d=3&m=2&y=2006

Citat:
"This week, we witnessed the power of the Islamic and Arab worlds to bring
a Western nation virtually to its knees. I was amazed at that power. This
is over an issue that the nationÿs government had nothing to do with. All I
can wonder is why the Islamic and Arab world doesnÿt harness that power
more effectively and change policies that directly impact our causes and
our beliefs?"

Hvis det er den generelle holdning i mellem¸sten, så er det ikke sidste
gang vi ser lignende magtanvendelser.

Fra : B.Lauritzen

Dato : 03-02-06 08:41

Thomas Jespersen wrote:
> [...]
> our beliefs?"
>
> Hvis det er den generelle holdning i mellem¸sten, så er det ikke sidste

Og det v¿rste af det hele er at det er den besked som nu ryger ud til
diverse b¸nnem¸de...at Danmark er tvunget i kn¿, muslimerne har sejret
osv. osv. Så nu render hele den uoplyste region rundt og tror at de har
sejret..

Jeg syntes JP burde bringe tegningerne igen....

Fra : Martin

Dato : 03-02-06 08:48

B.Lauritzen skrev:

> [...]
> diverse b¸nnem¸de...at Danmark er tvunget i kn¿, muslimerne har sejret
> osv. osv. Så nu render hele den uoplyste region rundt og tror at de har

Muslimerne har jo også sejret. Statsministeren har sagt undskyld, JP
har sagt undskyld, oppositionen har lavet knæfald for alle med bare
den mindste smule mørkt hår, skarpt anført af Dhimmi Søvndal. EU
har vasket hænder, FN har vasket hænder, Clinton har fordømt
tegningerne osv osv.

Vi skal bringe nye tegninger. Ingen grund til at rode rundt i de gamle
skilderier.

Mvh
Martin

Fra : Nicholas

Dato : 03-02-06 11:13

> Hvis det er den generelle holdning i mellem¸sten, så er det ikke sidste
> gang vi ser lignende magtanvendelser.

Åårrhhh....rend mig da lige 5 gange i r¸ven.....Fatter du ikke noget??
Er du så sn¿versynet og d¸d i hjernen at du ikke kan se at man h¸ster
det man sår!! Hva faen har du ondt i r¸ven over? Amerikanerne t¿ppebombede
Irak og udsultede befolkningen i mere end 10 år med deres "kampagne".
Danmark
er ikke andet end en lakaj-nation hvor kimen til et nyt nazi-regime allerede
er
lagt med de opdragelses-anstalter man kalder for "skoler". I Danmark er der
"os" og "dem".
Efterkommere af indvandrere er ikke danskere, men "folk med anden etnisk
baggrund" eller
"ny-danskere" og hva det ariske, kartoffel-¿dende danske blegfisede folk
ellers kan
finde på at smarte betegnelser. INTET UNDER at indvandrere f¸ler sig
uvelkomne i det
her skodland! Jeg skrider fra det her gudsforladte, racistland så snart jeg
får chancen. Folk
her er sgu så sn¿versynede og fordomsfulde og tror de ved alt om alt i
verden. Det er
fandme et stort kommunist-land hvor tanken ikke er fri men bundet og
slave-tr¿net
af den danske stat. Det er kun i Danmark hvor man - uanset hvem man
sp¸rger - grundl¿ggende
set får samme indl¿rte, standardiserede robot-svar og robot-holdninger når
man sp¸rger
om noget. Danmark er en stor kult af neanderthalere, der gladeligt
samarbejdede med nazisterne
under 2. verdenskrig. Fy for den lede..........Det her land er simpelthen
for UL¯KKERT!

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-02-06 13:25

Nicholas wrote:

> [...]
> samarbejdede med nazisterne
> under 2. verdenskrig. Fy for den lede..........Det her land er

Så smut da din sølle copypaster, der ikke engang kan finde ud at rette dit
bræk ordentligt ud.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 03-02-06 14:30

"Nicholas" <nicholas@nospam.please> skrev i en meddelelse

> [...]
> samarbejdede med nazisterne
> under 2. verdenskrig. Fy for den lede..........Det her land er simpelthen

Du har ret i at kimen til et nyt nazi-regime er lagt; Det hedder Islam.
Alle de tegn man så bort fra i 30'erne er nu tilbage... Men intet er lært af
historien.

Du må ha' en god rejse, og husk tændstikker.

/Mikael

Fra : Mendoza

Dato : 03-02-06 22:15

Nicholas wrote:

> [...]
> samarbejdede med nazisterne
> under 2. verdenskrig. Fy for den lede..........Det her land er

Så skrid.

Mendoza