Statsministeren
Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 23:16

Det var dog noget af det mest ynkelige, jeg endnu har set på dansk
TV......han virkede som en uartig skoledreng, der undskylder overfor en
større og stærkere dreng, at han var flabet.

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-06 23:21

> Det var dog noget af det mest ynkelige, jeg endnu har set på dansk
> TV......han virkede som en uartig skoledreng, der undskylder overfor en
> større og stærkere dreng, at han var flabet.

Det så da ellers ud som om at Statsministeren var ved at grine hele
tiden.

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-02-06 23:28

On 02 feb 2006, Pjensen73 wrote in dk.politik:

> Det så da ellers ud som om at Statsministeren var ved at grine
> hele tiden.

Generede også mig voldsomt.

Det er en OM'er...

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-06 23:40

> Generede også mig voldsomt.
>
> Det er en OM'er...

Det generede skam ikke mig, for jeg syntes også at hele denne
muhammedsag er til at grine af.

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-02-06 00:07

On 02 feb 2006, Pjensen73 wrote in dk.politik:

> Det generede skam ikke mig, for jeg syntes også at hele denne
> muhammedsag er til at grine af.

Den er latterlig. Men også alvorlig. Og jeg tror den bliver mere
alvorlig i den kommende tid.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : B.Lauritzen

Dato : 03-02-06 08:30

Henri Gath wrote:
> Det var dog noget af det mest ynkelige, jeg endnu har set på dansk
> TV......han virkede som en uartig skoledreng, der undskylder overfor en
> større og stærkere dreng, at han var flabet.

Ingen af de muslimer som her til morgen kommentere på interviewet mener
at det som AF leverede på TV var en undskyldning.

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-02-06 08:58

On 03 feb 2006, B.Lauritzen wrote in dk.politik:

> Ingen af de muslimer som her til morgen kommentere på
> interviewet mener at det som AF leverede på TV var en
> undskyldning.

Og det var det jo heller ikke?! Det her er latterligt. Jeg hørte i
går at interviewet var blevet sat araberne i vente at være en
officiel undskyldning!! Det er jo typisk i denne sag. Muslimerne får
forkerte oplysninger uafbrudt som smadrer dialogen.

Interviewet var jo netop IKKE en undskyldning, men en udsendelse som
skulle forklare hvorfor han IKKE kan give en undskyldnig. Tror der er
en stor gruppe mennesker som HAR bsluttet sig for at dette skal være
ballade og oprør, så de kommer ikke videre.

Eneste løsning vil være at ignorere alt kendskab til sagen herhjemme.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-02-06 09:23

Palle Jensen wrote:

> Generede også mig voldsomt.
>
> Det er en OM'er...

Det er det da ikke, prøv du som ærke demokrat og tilhænger af
personlig frihed, pressefrihed og ytringsfrihed at skulle forklare 50
mio mennesker at sådan gør vi. De ved jo ikke engang hvad et
demokrati er, hvordan skal de så kunne forestille sig at overhovedet
for et land ikke kan banke en lille avis på plads ?

--

Christian

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-02-06 10:01

On 03 feb 2006, Christian B. Andresen wrote in dk.politik:

> [...]
> hvad et demokrati er, hvordan skal de så kunne forestille sig at
> overhovedet for et land ikke kan banke en lille avis på plads ?

Jeg kritiserer ikke indholdet af interviewet.

Jeg kritiserer at Anders Fogh så meret fjoget ud i interviewt. sad og
smilede alt for meget i forhold til alvorligheden af det emne han
kommenterede på.

Netop det at de ingenting ved om vores demokrati og normer er grund
nok til at Anders Fogh ikke burde sidde og smile i hele ansigtet
imens han fortæller. Når det er så alvorligt et emne opfatter jeg det
arrogant.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen