Andet multimedie
bentjuul 3670
Illustrator CS2 Mac OS-X arkivering
Fra : Kajo

Dato : 02-02-06 23:05

Er der nogen der har en forklaring på hvorfor; Illustrator CS2 laver end
temp-fil udover den fil jeg gemmer?
Det er en eps-fil jeg gemmer på en Mac OS 10.4.

Håber der er nogen der har et bud på problemet

--
mvh kajo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-02-06 21:33

Kajo skrev:

> Er der nogen der har en forklaring på hvorfor; Illustrator CS2
> laver end temp-fil udover den fil jeg gemmer?

Prøv om ikke svaret findes her:
<http://www.macosx.com/newsgroups/showthread.php?t=123731&highlight=illustrator+temp+files>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kajo

Dato : 06-02-06 23:02

"Thomas G. Madsen" skrev i en meddelelse news:ds0i6k.318.1@tgm.dyndns.dk...
> Prøv om ikke svaret findes her:
> <http://www.macosx.com/newsgroups/showthread.php?t=123731&highlight=illustrator+temp+files>.

Tak for linket, desværre hjælper det ikke.
Jeg har også fundet et par løsninger på Adobes hjemmeside, som desværre
heller ingen virkning har, så jeg lever med det indtil videre.

--
mvh kajo