Formularfelt / farve
Fra : L. Hjerrild

Dato : 02-02-06 22:08

Hej
Hvordan kan man ændre farven i et formularfelt ? Syntes ikke man får
muligheden
for det nogle steder i frontpage !! Den er hvid ved oprettelse men jeg skal
have ændret den til (ffffe3)
Kan en hjælpe
MVH
Lars

Fra : John Clausen

Dato : 03-02-06 07:32

L. Hjerrild skriblede:
> [...]
> muligheden
> for det nogle steder i frontpage !! Den er hvid ved oprettelse men

Højreklik på formularfeltet og så vil der komme
en menu hvor der står noget ala style. Der kan
du ændre både background og foreground color.

Du kan nok ikke se ændringer i design visning, men
i prewiew visning burde du kunne se dem.

--
John Clausen

Fra : Viggo

Dato : 03-02-06 16:04

"John Clausen" <jlclausen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du ændre både background og foreground color.
>
> Du kan nok ikke se ændringer i design visning, men
> i prewiew visning burde du kunne se dem.

Det kunne jeg ikke finde i FP 2003, men jeg kan ændre farven ved at klikke
på feltet og vælge farve fra knappen "Fremhæv".
--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-06 18:00

Viggo skrev:

>Det kunne jeg ikke finde i FP 2003, men jeg kan ændre farven ved at klikke
>på feltet og vælge farve fra knappen "Fremhæv".

Og derfor er det altid en god ide at hvilken version af FP man
bruger, i mange tilfælde er svaret afhængig af det.
så ryger du på min ignoreringsliste.