Mødeaftaler på en hjemmeside
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 02-02-06 21:56

Ofte har jeg det problem at jeg skal finde det tidspunkt som flest mulige
personer kan deltage. Normalt sender jeg en mail ud og beder folk melde
tilbage med hvornår de kan. Udfra svarene skal jeg så selv tælle sammen og
udsende det endelige tidspunkt til folk, hvilket alt i alt er en ret bøvlet
proces

Ligger nogen af jer inde med noget ASP kode, der kan løse mit problem, så
jeg istedet på en web-side kan liste de mulige tidspunkter og så lave det
således at folk kan skrive deres navn og ønsket tidspunkt og sende det
afsted til selv samme hjemmeside. Deres svar skal nemlig så automatisk blive
indlagt på siden, så andre kan se og dermed følge det "udviklende" favorit
svar.

Håber det var til at forstå.

PS. Min webserver understøtter ikke Access databaser, hvis nogen ellers
ville foreslå dette.

Lars

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 02-02-06 22:05

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> afsted til selv samme hjemmeside. Deres svar skal nemlig så automatisk
> blive indlagt på siden, så andre kan se og dermed følge det "udviklende"

Det nemmeste er nok at lede efter en kalender, så kan de selv skrive i den
hvornår de kan. Kalendere findes til div. databaser, brug en søgemaskine
(søg evt på engelsk da de giver flere svar).

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-