asp Formmail hos Unoeuro
Fra : henrik

Dato : 02-02-06 21:11

Hej
Nogen der har kode til en formmail der virker på Unoeuros
servere?

Jeg kan ikke få skidtet til at fungere...

/henrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-02-06 08:55

henrik <henrik@die-hard.dk> wrote in news:43e2676b$0$15781$14726298
@news.sunsite.dk:

> Nogen der har kode til en formmail der virker på Unoeuros
> servere?

Jeps

> Jeg kan ikke få skidtet til at fungere...

Hvordan ser din kode ud? Hvilken mailserver har du angivet?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Jan Vinten

Dato : 03-02-06 10:22

Hej Henrik,

Faktisk står det hele beskrevet på deres support side:
http://www.unoeuro.com/support.faq.php?f=2

Ydermere kan du finde en fin dokumentation på denne side: (som UnoEuro
iøvrigt selv henviser til)
http://www.dtheatre.com/scripts/formmail_doc.php#form_config

/ Jan

Fra : henrik vind

Dato : 03-02-06 14:09

Fra : Jane Kneis

Dato : 09-02-06 21:16

Hej Jan

Så langt er jeg også nået, og har fået det til at virke, MEN
bryder mig ikke om at

<input type="hidden" id="Hidden2" name="recipient"
value="skriv_din_email_adresse">

kan ses hvis man vil se kilde - har prøvet at krypter min e-mail adresse
men får fejlmeddelsen:

The form was not submitted for the following reasons:
I NEED VALID RECIPIENT EMAIL ADDRESS () TO CONTINUE
Please use your browser's back button to return to the form and try again.

This form is powered by Jack's Formmail.php 5.0-UE, and hosted by
UnoEuro.com

Sidder du med løsningen på det problem ? På forhånd tak for hjælpen.

MVH
Jane

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-02-06 10:32

"Jane Kneis" <jane@kneis.dk> wrote in

> Hej Jan
>
> Så langt er jeg også nået, og har fået det til at virke, MEN
> bryder mig ikke om at

Du kan da bare skrive din emailadresse i selve ASP-koden

Følgende virker hos mig ved uneuro

option explicit
Dim mail, body
Set mail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")

body = Request.Form("kommentar")

With mail
   .Subject = "Feedback fra kontakt-formular"
   .Body = body
   .Sender = Request.Form("email")
   .SenderName = Request.Form("navn")
   .AddRecipient "din emailadresse"
   .ServerAddress = "smtp.unoeuro.com"
   .Execute
End With

Set mail = Nothing

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : Jane Kneis

Dato : 10-02-06 23:54

Hej Jesper

> Du kan da bare skrive din emailadresse i selve ASP-koden

Bare og bare, hvis man ikke lige er inde i alt det programmerings halløj,
er det jo ikke bare ........

Det jeg har brugt er en e-mail form med
action="http://scripts.unoeuro.com/formmail/formmail.php">

Det der irriterer mig er at det ikke er tilladt at bruge en krypterer mail
adresse uden
man før en fejlmeddelelse fra Jack's formmail I NEED VALID RECIPIENT EMAIL
ADDRESS () TO CONTINUE

Det du lister op her nedenfor er det rene russisk for mig, men kan jeg ikke
få en form til at accepterer en krypteret e-mail adresse, må jeg jo gør mig
klog på nedenstående.

MVH
Jane

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-02-06 01:02

Jane Kneis wrote:

> Det jeg har brugt er en e-mail form med
> action="http://scripts.unoeuro.com/formmail/formmail.php">

Det lyder som om du er havnet i en forkert gruppe. Spørgsmål om php
behandles her:

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/