Krig!
Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 20:48

Der er kun et svar til islamisterne...Krig. Lad os bombe lortet tilbage til
de mørke huller, de kom fra. Min tålmodi´ghed med det forpulede lort er
opbrugt nu! Start bombeflyene og få det overstået. Melder mig gerne som
frivillig.

Fra : Tony

Dato : 02-02-06 20:53

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er opbrugt nu! Start bombeflyene og få det overstået. Melder mig gerne som
til at fjerne hjulklodserne fra bombeflyene.

Fra : fribytteren

Dato : 02-02-06 21:14

Henri Gath skrev:

> [...]
> de mørke huller, de kom fra. Min tålmodi´ghed med det forpulede lort er
> opbrugt nu! Start bombeflyene og få det overstået. Melder mig gerne som

Hvor vil du hen med den krig?

Der er 1,2 mia. mennesker, der foregiver at være muslimer, er det dem
du vil til livs?

Hvem tror du de gerne vil have skal lide døden, dersom du får magt
som du har agt?

Men jeg skal da for øvrigt gerne tage dig på ordet, med at du gerne
melder dig frivillig.

Jeg har intet imod at du lader dig blive smidt ud over muslimernes
hoveder uden faldskærm, for så slår du hårdere. Når så du rammer
jorden med stor fart og bliver smadret i tusind stykker, vil alle
muslimer der bliver ramt af dit svinebefængte kød og blod tage deres
eget liv, fordi de kan ikke leve videre med et liv der er blevet
besudlet med en vantros svinske kropsvæsker m.v.

Jeg synes du skal tage dig en slurk brændevin og prøve at falde lidt
til ro. En krig er ikke konstruktiv. Og langt fra livsbekræftende.

Muslimer er mennesker som du og jeg, der som de fleste andre af verdens
mennesker er blevet bedraget af de politiske, religiøse, økonomiske
og militære livsløgne.

Så længe menneskene hellere vil tro på deres livsløgne, så længe
vil verden opleve krige og konflikter med død og ødelæggelse til
følge.

Så Henri, vil du krig så viser du fint, at du har ladet dig bedrage,
ligesom muslimerne er bedraget.

Følg ikke din livsløgn, bekæmp ikke Islam med død og ødelæggelse
men med livets levnede, livgivende og livsbekræftende virkelighed.

Når du vil krig, lever du i bedrageriets mørke, ligesom muslimerne
gør det.

Prøv at åbne dine øjne og se livets lys, da ved du at du ingen krig
kan føre.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 21:33

"fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> skrev i en meddelelse

skrev en masse gribende sager......

Hvilken planet lever du på?

Fra : fribytteren

Dato : 02-02-06 22:52

Henri Gath skrev:

> "fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> skrev i en meddelelse
>
> skrev en masse gribende sager......
>
> Hvilken planet lever du på?

Jeg lever på en planet, der bliver kaldt Jorden af de intelligente
væsner der bor på den, hvoriblandt jeg selv hidrører.

Jeg har desværre med beklagelse fundet ud af, at størstedelen af de
intelligente væsner har ladet sig selvbedrage af politiske,
religiøse, økonomiske og militære livsløgne, som de i deres
manglende erkendelse af deres eget selvbedrag, vil forsvare med død og
ødelæggelse, til skam for det levende, livgivende og livsbekræftende
liv der udfolder sig i, på over planeten Jorden.

Jeg er fuldt ud klar over, at menneskene (det kalder vi intelligente
væsner os) har svært ved at erkende deres selvbedrag, hvorfor det er
ret så sørgeligt at leve sammen med alle de mennesker, som jeg af
hele mit hjerte holder så umådelig meget af, om så jeg kender dem
eller ej.

Jeg har det, som levede jeg sammen med menneskeheden på en kuglerund
teaterscene, hvor der foregår diverse former for skuespil.

Man bryder sig ikke om hinandens skuespil og kommer op at slås, når
en eller anden kritiserer eller laver satire af ens eget skuespil eller
af drejebogsforfatteren der har skrevet skuespillet.

Alle render rundt og lever helt og fuldt ind i deres rolle og glemmer
fuldstændig at være det de er, mennesker - intelligente levende,
livgivende og livsbekræftende væsner, der lever på planeten Jorden,
hvor der forefindes en livets have, som vi alle kunne nyde og have et
fantastisk og spændende liv at leve i, sammen i ære og respekt for
vores alle og livets mangfoldige forskelligheder.

Men desværre, menneskene vil hellere leve efter deres døde livsløgne
og slå livet ihjel.

Det er som om, at de er bange for livet.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen