Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Passepartout Ark
Fra : Michal

Dato : 02-02-06 18:33

Hvilken størrelse, tykkelse og farve køber i?
Og hvad giver i for dem?

Sprøgsmålet er fordi jeg endnu ikke selv er kommet igang med Passepartout.
Derfor søger jeg lidt råd.

--
Michal GS 500F 2005 www.duerher.dk/mc
http://www.dmcn.dk/listen/dmcnperson.asp?dmcnnr=1173

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-02-06 03:06

"Michal"
> [...]
> Og hvad giver i for dem?
>
> Sprøgsmålet er fordi jeg endnu ikke selv er kommet igang med Passepartout.

Passepartout skal være hvid. Alt afhængig af billed format
vil en tykkelse fra 3mm og op være fint. Små billeder i dybe,
5-12 mm kan se flot ud, men så skal der også være mindst
10cm hele vejen rundt. Som minimum, uafhængig af format,
skal der være 7cm hele vejen rundt, fra 60x80 ville jeg vælge
en bredere passepartout, det kan let føles indeklemt med mindre.
Det er ikke svært at lave, men man skal være omhyggelig
og det er ikke det sjoveste arbejde i verden, så idag bruger
jeg en glarmester der har en stor passepartout maskine. -max-