Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nogen der ved hvor den er på lager
Fra : fam. Ager

Dato : 02-02-06 15:23

hej

jeg har bestilt en canon 135mm , med leveringstiden er 3 uger....

nogen som ved hvor der er en forhandler der har en på lager?
Har selv søgt uden held, måske du kender en sted?

tyskland, eller dk lige meget...bare den er på lager

mvh torben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-02-06 15:53

fam. Ager wrote:
> nogen som ved hvor der er en forhandler der har en på lager?
> Har selv søgt uden held, måske du kender en sted?
> tyskland, eller dk lige meget...bare den er på lager

Det er så et af de spørgsmål, der efter opdelingen af gruppen hører til i:

News:dk.fritid.foto.indkoeb

Jan

Fra : condrup.net

Dato : 02-02-06 16:02

> Det er så et af de spørgsmål, der efter opdelingen af gruppen hører til
> i:
>
> News:dk.fritid.foto.indkoeb
>

> Jan

Ja, men det er helt vildt cool, nu hvor de tosser der har kæmpet for at få
alle de grupper, får vi nu spam fire steder istedet for et..

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-02-06 18:07

condrup.net wrote:

> Ja, men det er helt vildt cool, nu hvor de tosser der har kæmpet for
> at få alle de grupper, får vi nu spam fire steder istedet for et..

Jeg tror du skulle overveje at skifte udbyder.
Jeg fryder mig over hvor sjældent, jeg ser spam i disse grupper.

Jeg synes sådan set oftere (men stadigvæk sjældent) at jeg ser indlæg, der
antyder, at nogen savner balladen fra før ændringen.
Det er lidt lige som gamle, sure mænd, der bevæbnet med gevaldige kiggerter
ligger i klitten og studerer afklædte badenymfer for at kunne beklage sig
over letsindet på de danske strande.
Hvad skulle de gøre, hvis alle af hunkøn gik med burka?

vh
Jan
"Tosse" iflg. Condrup.
--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : waal

Dato : 02-02-06 19:52

> [...]
> beklage sig over letsindet på de danske strande.
> Hvad skulle de gøre, hvis alle af hunkøn gik med burka?

Klage over den manglende sigtbarhed

Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-02-06 19:55

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-02-06 19:11

condrup.net wrote:

> Ja, men det er helt vildt cool, nu hvor de tosser der har kæmpet for at få
> alle de grupper, får vi nu spam fire steder istedet for et..

Det er noget vrøvl du hælder ud, 98% af brugerne i fotogrupperne er godt
klar over opdelingen, og i hvilken af de 4 foto-grupper et givent indlæg
er on-topic, derfor er det både destruktivt og dumt, når du og andre
demonstrativt vælger at besvare off-topic indlæg, og dermed medvirke til
at lave en off-topic tråd.

Hvis alle fotogruppernes faste brugere konsekvent ignorerer off-topic
indlæg, og højst besvarer dem med en venlig henvisning til den rette
gruppe, så vil nye brugere straks lære at poste i de rigtige grupper...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Mikkel U.

Dato : 02-02-06 20:43

fam. Ager wrote:
> [...]
> Har selv søgt uden held, måske du kender en sted?
>
> tyskland, eller dk lige meget...bare den er på lager

Hej

Photografica plejer at have en del af de gode ting på lager.

ALternativt Goecker, som ifølge deres hjemmeside dog ikke har den pt.

/mikkel

--

"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Brian S

Dato : 02-02-06 21:09

Hvis du ikke kan finde en, kan du låne min. Uden svigermor...