Uren hud
Fra : Helle

Dato : 02-02-06 13:35

Jeg ved ikke om nogen af jer kan huske at jeg i midten af august postede et
indlæg her ang. min meget urene og grimme hud. Jeg har lyst til at vise jer
hvad der er sket siden. Jeg opsøgte en hudlæge som gav mig Basiron og Redap
creme som jeg skal smøre med hver dag. Samtidig skiftede jeg alt ud hvad jeg
havde en fancy renseprodukter og renser kun med intimsæbe i ansigtet. Min
hud var totalt skadet dengang. Den er stadig ikke særlig pæn men KLART
pænere. Billederne findes i dk.binaer under Uren hud

Mvh Helle

Fra : js

Dato : 02-02-06 14:44

Helle skrev:
> [...]
> hud var totalt skadet dengang. Den er stadig ikke særlig pæn men KLART
> pænere. Billederne findes i dk.binaer under Uren hud

wau vil du med i byen

Jørgen O

Fra : Helle

Dato : 02-02-06 15:04

"js" <0h@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> wau vil du med i byen
>
> --
> Mvh
> Jørgen O

Ja så skidt da

Fra : Workingmom

Dato : 02-02-06 17:28

Helle skrev:
> "js" <0h@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Ja så skidt da

Det har godt nok hjulpet, hvad? Mon dit manglende guf-indtag har haft en
medvirkende årsag

Tine

Fra : Helle

Dato : 02-02-06 20:00

"Workingmom" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse

> Det har godt nok hjulpet, hvad? Mon dit manglende guf-indtag har haft en
> medvirkende årsag
>
> Tine

Nej det tror jeg ikke - hudlægen mente at uanset hvor sundt jeg så levede,
så ville jeg ikke kunne rette op på det på den måde - men anbefalede mig
naturligvis at leve sundere. Han mente der skulle skrappere midler i brug og
jeg så fremover skulle klare det vha sund kost.

Mvh Helle

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-02-06 01:00

On 02 feb 2006, Helle wrote in dk.helbred:

> [...]
> men anbefalede mig naturligvis at leve sundere. Han mente der
> skulle skrappere midler i brug og jeg så fremover skulle klare

Tillykke!

Hvad med solarium? Da jeg i sin tid havde problemer med akne var det
mest suveræne middel lidt ansigtssol hver anden dag. Det var
ihvertfald 10 gange så effektivt som det kemi jeg fik hos lægen, som
affarvede mine håndlæder og alt hvad der ellers kom i kontakt med mit
ansigt

Bare et tip, hvis du ikke allerede er der. Synes du ser lidt brunere
ud, og det er jo trodsalt vinter

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Helle

Dato : 05-02-06 10:25

> [...]
> ansigt
>
> Bare et tip, hvis du ikke allerede er der. Synes du ser lidt brunere

Ja det er underligt jeg ser brunere ud for jeg har ikke så meget som været i
nærheden af at solarie

Mvh Helle