Tekst i IE7
Fra : Dennis K. J.

Dato : 01-02-06 18:52

Jeg har downloadet IE7, men det er en grumset og anderledes tekst end man er
vant til.
Hvordan får man den gamle IE6 tekst frem?

/Dennis

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-02-06 10:48

Dennis K. J. skrev:

> Jeg har downloadet IE7, men det er en grumset og anderledes
> tekst end man er vant til.
> Hvordan får man den gamle IE6 tekst frem?

Nu har jeg ikke IE7 på den maskine jeg sidder ved nu, men mon ikke
det er samme indstilling som i IE6 -

   Internetindstillinger => Generelt => Skrifttyper
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Dennis K. J.

Dato : 02-02-06 14:31

> Nu har jeg ikke IE7 på den maskine jeg sidder ved nu, men mon ikke
> det er samme indstilling som i IE6 -

Hej

Det har jeg prøvet men det ændrede ikkke noget. Desværre..

Fra : Mikkel U.

Dato : 02-02-06 15:43

Dennis K. J. wrote:

> Hej
>
> Det har jeg prøvet men det ændrede ikkke noget. Desværre..

Hej

Fundet på nettet, og ikke testet, da jeg ikke bruger IE.

Gå ind i avancerede indstillinger, scroll ned til "Multimedia" og
disable ClearType.

/mikkel

Fra : Dennis K. J.

Dato : 02-02-06 16:37

> Hej
>
> Fundet på nettet, og ikke testet, da jeg ikke bruger IE.
>
> Gå ind i avancerede indstillinger, scroll ned til "Multimedia" og disable
> ClearType.

Hej Mikkel

Det hjalp ikke..!

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-02-06 22:55

Dennis K. J. skrev:

> Det hjalp ikke..!

Har du husket at genstarte IE? Så vidt jeg kan se, virker det her.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-02-06 13:33

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Har du husket at genstarte IE? Så vidt jeg kan se, virker det
> her.

IE-bloggen har nu et indlæg om ClearType i IE7:
<http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/02/03/524367.aspx>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Dennis K. J.

Dato : 02-02-06 16:40

Tag og prøv den nye IE7 her:
http://www.microsoft.com/windows/IE/ie7/tour/default.mspx

så kan vi se om problemet også er hos jer.

/Dennis

Fra : Søren

Dato : 02-02-06 18:43

Dennis K. J. forklarede:
> Tag og prøv den nye IE7 her:
> http://www.microsoft.com/windows/IE/ie7/tour/default.mspx
>
> så kan vi se om problemet også er hos jer.
>
> /Dennis

det ser også sådan ud her.
det er fordi den ie 7.0 bruger cleartype, og det kan vist ikke slås
fra(endnu).

Søren

Fra : Dennis K. J.

Dato : 02-02-06 18:45

> det ser også sådan ud her.
> det er fordi den ie 7.0 bruger cleartype, og det kan vist ikke slås
> fra(endnu).

Hej Søren

`Jeg kan godt slå den fra, men der sker ikke mere..?

/Dennis