Nogen som har en motorola a1000 eller har ~
Fra : Dak

Dato : 01-02-06 17:36

Vil bare høre om den/det kan bruges i en bil eller om det kun er for
almindelige gående folk.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Mark la Cour

Dato : 03-02-06 14:52

Hejsa..

En af mine kammerater har den ældre model af A1000'eren (a9XX kan ikke huske
hvad de sidste nr. er :) )

Men det burde være muligt, idet den jo alligevel vil søge efter
satelitterne, hvadenten u er i bil eller gående.

Med venlig Hilsen
la Cour

Fra : Dak

Dato : 03-02-06 22:53

> Men det burde være muligt, idet den jo alligevel vil søge efter
> satelitterne, hvadenten u er i bil eller gående.

Okay, men hvordan virker funktionen i tlf? Jeg gik ned i butikken og spurgte
ad og det kunne de ikke fortælle helt hvordan den virkede. Er det ligesom en
almindelig gps program hvor der er kort eller siger den at man skal gå
f.eks. 400 meter sydøst eller noget helt tredje?

Og ham forhandleren sagde at der ikke fulgte noget software men nævnte en
hel masse med man skulle have ekstra antenne og software til er det også
tilfældet med din vens?

Dak