opskrift søges: røget laks og torti
Fra : Lise Kristensen

Dato : 01-02-06 12:53

Hej alle I kloge mennesker!

Jeg søger efter en opskrift, jeg har set i efterhånden mange ugeblade,
men ikke kan finde på nettet og selvfølgelig ikke har fået gemt.

Det er noget med tortillas, der lægges lagdelt med røget laks og så
noget andet. Noget af det andet synes jeg at kunne huske som værende en
smøreost med krydderier af en eller anden slags.

Altså en slags lagkage med røget laks.

Nogen, der kan hjælpe mig med en opskrift. Både ingredienser,
fremgangsmåde og mængder.

På forhånd tak

Lise

Fra : Peter Larsen

Dato : 01-02-06 19:42

Hej Lise

Prøv her :
http://www.santamaria.dk/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.RecipeServlet?c=5&p=r5b&id=153

Mvh Peter

Fra : Brian Møller

Dato : 02-02-06 09:19

Hej

Jeg har fået og lavet den med følgende
1 tortilla (jeg vælger en stor slags).
1/3-½ pk Buko Pikant-ost
Lidt frisk dild (tørret dild smager ikke lækkert her på samme måde som frisk
dild gør).
Røget laks

Så er det bare at komme det hele sammen.
Jeg må dog sige at jeg synes den er lidt "fed" så jeg kommer lidt meget
tyndt strimlet iceberg salat i også

/Brian

Fra : Lise Kristensen

Dato : 03-02-06 14:29

Tusind tak - det ligner den jeg søgte efter - den vil jeg glæde mig til
at prøve.
Lise