Kan en Emmaljunga Big Suprme barnevogn vær~
Fra : alten

Dato : 01-02-06 11:14

Vores første barn er på vej og vi skal til at købe ny bil og barnevogn.

Så vidt jeg kan se ud fra mål på barnevogn og bil kan det måske lige lade
sig gøre. Det ville være rart hvis der tilfældigvis var nogen derude der har
afprøvet det i praksis, som kunne bekræfte dette.

Barnevogn:

Liggemål: 95-97x37 cm
Sammenklappet stel: 93-105x62x42-56

mvh,

Henrik

Fra : alten

Dato : 01-02-06 11:34

Jeg skrev forkert - Det er en Emmaljunga Big Star Supreme 2006 barnevogn

Fra : Jeanette Ellen Bauer

Dato : 01-02-06 11:23

"alten" <ewdwe@wedfwerf.de> den 1. februar 2006 kl. 11:14 +0100 skrev:
> [...]
>har
>afprøvet det i praksis, som kunne bekræfte dette.

Det nemmeste er vel næsten at få en prøvetur i bilen, køre hjem til
barnevognen og prøve det ad. Eller tage barnevognen med ned til bilen og
se om det går. Det ville jeg gøre

Mvh
Jeanette

Fra : Mus

Dato : 01-02-06 12:37

Hvilken bil drejer det sig om?

LN

Fra : Workingmom

Dato : 01-02-06 12:16

Mus skrev:
> Hvilken bil drejer det sig om?
>
> LN

Se overskriften

Tine

Fra : alten

Dato : 01-02-06 12:34

Skoda Fabia Combi

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 01-02-06 20:22

> Vores første barn er på vej og vi skal til at købe ny bil og barnevogn.

Tillykke med begge dele :)

> [...]
> sig gøre. Det ville være rart hvis der tilfældigvis var nogen derude der
> har afprøvet det i praksis, som kunne bekræfte dette.

Hvis bilen har trækkrog, kan du købe en cykelholder
(http://www.bilxperten.dk/default.asp?mode=produkt&proID=108&produktgrID=6),
og sætte barnevognsstellet på cykelholderen. Jeg har ikke selv prøvet det,
men set en par bilister gøre det, men kontroller lige om din barnevognsstel
er nem at sætte på en cykelholder?

Mvh

Emil

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 01-02-06 20:31

Emil Jensen [2100] wrote:

> Hvis bilen har trækkrog, kan du købe en cykelholder [...]
> og sætte barnevognsstellet på cykelholderen.

Vi bruger sådan en (eller en, der ligner meget), selvom vi godt kan
pakke vores barnevognsstel ned bag i bilen. Det er nemmere blot at
klappe stativet på og sætte stellet der.

> [...] men kontroller lige om din barnevognsstel er nem at sætte
> på en cykelholder?

Det er nok en god ide. Det er også værd at tage med at der skal købes
ekstra nummerplade, hvis stellet dækker over den almindelige.
--
Far + digitalkamera + webserver = http://ekot.dk/dagbog/

Fra : AVS

Dato : 14-02-06 08:13

Hej Alten,

Vi har selv en skoda fabia og en Emmaljunga combivogn og sådan her
gør vi. Når hjulene er taget af combien kan stellet stå i
bagagerummet og liften på forsædet. Når vi så er flere en mor, far
og datter i bilen hægter vi en holder fast på bagklappen hvorpå
stellet kan sidde. Stativet kræver ikke anhængertræk, men hægtes
fast på selve bagklappen.

mvh
Avs