Græsk eller mexicansk mad!
Fra : MaG

Dato : 01-02-06 08:52

Hejsa!

Vi skal til københavn d. 14.2 og spise og ville gerne finde et græsk eller
mexicansk spisested, har søgt lidt på
http://www.danskerestauranter.dk/restaurant/koebenhavn.htmlog der er jo
mange at vælge imellem, men når man ikke kender dem er det ikke så nemt at
vælge. Håber at der er nogle af jer der kender et super sted???

Med venlig hilsen
Maria

Fra : mcloud

Dato : 01-02-06 09:21

Hej MaG
Jeg kan varmt anbefale denne Græske taverna i København .

http://www.sokrates-taverna.dk/index.php4?nulstil=ok
hilsen mcloud

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 01-02-06 15:47

MaG wrote:

> [...]
> mange at vælge imellem, men når man ikke kender dem er det ikke så nemt at
> vælge. Håber at der er nogle af jer der kender et super sted???

København er nærmest en dødsfælde, når det drejer sig om græske og
mexikanske restauranter - der er simpelthen et utal af dårlige og meget
dårlige restauranter af begge slags.

En af de få undtagelser er Kreta på Jagtvej http://www.aok.dk/profile/7782

Dér får man simpelthen overordentlig god græsk mad - til en rimelig
penge. Bestil helst bord, der er som regel altid fyldt i det lille
lokale. Stedet er drevet af en lille græsk familie.

Mvh
Kevin Edelvang