laserprinter printer sorte sider ud.....!!
Fra : bossy

Dato : 01-02-06 03:08

hej er her nogen der kan fortælle mig hvad der er i vejen med min printer.

har fået en gl. brother HL-1040 laserprinter som skulle virke ok.

men når jeg printer ud kommer der farve på hele siden ... den bliver
sort...!!
selve teksten jeg printer ud er også synlig igennem alt det sorte.

har tidligere haft en andne laserprinter der lavede sorte "streger" på
papiret , ved den her er det som om at hele siden er en sort streg.

hvis det er noget der er defekt , kan i så ikke fortælle hvad / hvilken del.
da jeg måske har mulighed for at bruge en anden printer magen til til
reservedele (hvis det er samme model , det har vi ikke lige fået kigget
efter endnu)

på forhånd tak

Bossy

er 100% sikker på det ikke er et driver problem.

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 05:55

"bossy" <gammeltskrammelFJERN@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> på forhånd tak
>
> Bossy
>
> er 100% sikker på det ikke er et driver problem.

Prøv at kigge ind om: www.fixyourownprinter.com . De kræver sign-up, men der
er masser af gode (gratis) tips at hente.

mvh
Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-06 08:36

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Mænd holder ikke op med at lege fordi de bliver gamle.
> Mænd bliver gamle fordi de holder op med at lege.

Hej
Prøv at se om toner skulle være næsten tom !
Det har jeg set flere gange, at når toner er næsten tom sværtes hele
arket..tilsyneladende fordi der kommer luft ind så toner støver ud..
mvh
Preben

Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 02-02-06 15:58

Ja det eller så er det tromlen der er slidt.