erfaring med Dansknet
Fra : Lars Jørgensen / 275~

Dato : 31-01-06 21:09

Hejsa NG.

Nogle der har nogle erfaringer med ovenstående udbyder. Der er tale om en
ADSL2 linje, og altså ikke vis bolignet på frederiksberg og omegen.

Nogle der sidder på deres linje og kan forklare hvordan det køre?

Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-01-06 21:35

"Lars Jørgensen / 2750" <nyhedsgruppeREMOVE@webspeed.dk> wrote in message
> Hejsa NG.

Hej lars

> Nogle der har nogle erfaringer med ovenstående udbyder. Der er tale om en
> ADSL2 linje, og altså ikke vis bolignet på frederiksberg og omegen.
>
> Nogle der sidder på deres linje og kan forklare hvordan det køre?

´Der har vist ikke rigtigt været så meget omkring Dansknet her på
nyhedsgruppen før, og jeg kender heller ikke rigtigt til dem, men har da
forleden været inde på deres side da de dækker andre steder end lige i kbh..

Men kan jeg forstå at det er på frederiksberg der skal installeres? for så
er vel cph-metronet.dk det bedste tilbud? http://www.cph-metronet.dk/

Fra : Lars Jørgensen / 275~

Dato : 01-02-06 13:05

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kbh..
>
> Men kan jeg forstå at det er på frederiksberg der skal installeres? for så

Ja, har set "cph", men bor i ballerup, så de levere ikke her, men dansk net
har på deres hjemmeside indskrevet at de skulle komme som udbyder på
ballerup central i løbet at første kvartal 2006.

Fra : rEh

Dato : 13-02-06 04:23

"Lars Jørgensen / 2750" <nyhedsgruppeREMOVE@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:43e0a57b$0$38729$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> net har på deres hjemmeside indskrevet at de skulle komme som udbyder på
> ballerup central i løbet at første kvartal 2006.

danskenet
skulle dække steder i midtjylland her fra engang i marts,det var hvad de
skrev til mig,bla.hvor jeg bor.
men hvordan det ellers kører hved jeg ikke.