Er det muligt at lave en form for CMS i fr~
Fra : Christian Toft

Dato : 31-01-06 20:25

JEg er igang med at lave en mindre webdesign virksomhed. Ikke
noget professionelt, da jeg selv lærer endnu, men mest til folk
som overhovedet ikke har forstand på det...:D

Min første kunde skrev sine krav til mig igår, og hendes største
krav var at kunne indsætte billeder selv på hjemmesiden...
Se det er der jeg kommer til kort. Jeg vil ikke lave et direkte
CMS-tilbud, da jeg synes at der skal nusses om enhver side, men
hvis man kunne lave et felt som var brugerstyret, på en sådan
måde så hun kunne redigere i det felt selv....

Er det noget nogen ved noget om? I så tilfælde ville jeg være
glad for det.

Jeg har browset siden i et par timer nu uden at finde noget der
beskriver dette problem...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne