torsk i andet end øresund ?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-01-06 17:15

Hejsa ...

Nogen rapporter om torst i andet end øresund ?
Noget at komme efter i bælterne for tiden ?

/Søren

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-06 17:19

"Søren Nielsen" <sbn02@civil.aau.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa ...
>
> Nogen rapporter om torst i andet end øresund ?

I lørdags var jeg med MS Tinker ud fra Hirtshals, det gav 15 torsk på mellem
1 og 3 kg.
Sidemændene tog hhv. 24 og 18 stk, så jo, der er torsk i Skagerak, men hunde
koldt.

David.

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-06 23:34

Hvad med storebælt, nærmere betegnet vestbroen?

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel good !!

Fra : Søren Nielsen

Dato : 05-02-06 16:53

Martin [5220] wrote:
> Hvad med storebælt, nærmere betegnet vestbroen?

Det må man vist betragte som et pænt ringe udbytte for nylig :(

/sbn

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-06 17:15

"Søren Nielsen" <sbn02@civil.aau.dk.nothanks> skrev
> Det må man vist betragte som et pænt ringe udbytte for nylig :(

Ja det kan ikke blive dårligere ;-(

Fra : Robert Piil

Dato : 09-02-06 10:28

On Tue, 7 Feb 2006 17:14:30 +0100, "Martin [5220]"
<nospamSNABELAgalnet.dk> wrote:

>Ja det kan ikke blive dårligere ;-(

Tja, i hvert fald for een mand på turen her, var det ikke rigtig fedt:

http://maaleren.dk/r040206.php
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : Søren Nielsen

Dato : 14-02-06 17:55

Robert Piil wrote:

> Tja, i hvert fald for een mand på turen her, var det ikke rigtig fedt:
>
> http://maaleren.dk/r040206.php

Ja mange fisk kan jeg ikke rapportere om ...

Var 3 mand på bæltet i lørdags under perfekte (omend kolde) forhold
- men fik kun to ~1kg's fisk med hjem efter en 3 timers driv fiskeri
gennem vestbroen ... småfisk på størrelse med vores kastepirke (60-100g)
var der dog nok af - men man er jo ikke børnelokker ;)

- dog så det ud som om at fiskene er at finde i bæltet, da vi så folk
med pæne fisk da vi kom i land ... Kutterne kan desværre komme noget
længere omkring end vores bette jolle ;)

Mvh
Søren