CSS: Firefox: Radio Buttons
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 31-01-06 14:58

Hej alle,

er der nogen der kan hjælpe mig til at style en radiobutton i firefox?
Sådan noget som det her duer ikke:
<input type="radio" style="border: 2px">

På forhånd mange tak,

Morten

Fra : Kim Schulz

Dato : 31-01-06 15:27

On Tue, 31 Jan 2006 14:58:17 +0100
"Morten Nørgaard" <morten.norgaardSPAMMINGNOTHANKS@uni-c.dk> wrote:

> [...]
>
> er der nogen der kan hjælpe mig til at style en radiobutton i
> firefox? Sådan noget som det her duer ikke:
> <input type="radio" style="border: 2px">

virker følgende heller ikke ?
<input type="radio" style="border: 2px solid #000000;">

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 31-01-06 20:36

Desværre ikke. Hm,,, what to do. Firefox'en er en version 1.5, i øvrigt.

/Morten

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-02-06 00:37

Morten Nørgaard wrote:
> Hej alle,
>
> er der nogen der kan hjælpe mig til at style en radiobutton i
> firefox?

Det kan man bare ikke. Det virker måske delvist i nogle browsere, men det er
ikke standard.

Følgende elementer kan man lige så godt opgive at style:

radiobuttons
checkboxe
fileinputs

Elementerne følger styresystemets standard på den computer, hvor siden er
vist i en browser.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 01-02-06 08:12

> Følgende elementer kan man lige så godt opgive at style:
>
> radiobuttons
> checkboxe
> fileinputs

Hej Erik,