NC Enermax PSU fra Webconsult.
Fra : Lars B. Nielsen

Dato : 13-06-01 19:02

Hej NG

Jeg har i fredags modtager en 350w NC PSU - PAPST model 2050rpm (Enermax)
fra Webconsult.
Originalt er denne PSU forsynet med 2 blæsere en 80 mm og en 92 mm, men den
jeg har fået leveret fra Webconsult er "kun" forsynet med en 80 mm blæser.
Er det mon en fejl?

Er der nogen her i NGèn som har købt samme PSU ?
og hvormange blæsere er der i Jeres PSUér ?

Jeg har mailet spørgsmålet til Webconsult i lørdags, men endnu ikke fået
svar, så jeg prøver lige her, jeg vil nemlig ikke montere PSUén, hvis den er
"fejlbehæftet" og skal sendes retur.

Hilsen
Lars

Fra : Lars B. Nielsen

Dato : 13-06-01 19:53

"Lars B. Nielsen" <hoeng@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> svar, så jeg prøver lige her, jeg vil nemlig ikke montere PSUén, hvis den

Har lige netop fået svar fra Webconsult.
En blæser er standard i 350w NC PSU - PAPST model 2050rpm

Hilsen
Lars

Fra : Sven

Dato : 15-06-01 01:44

> Har lige netop fået svar fra Webconsult.
> En blæser er standard i 350w NC PSU - PAPST model 2050rpm
Hos studiedata havde du fået den med 2 blæser og 330,- billiger.....men så
larmer den jo også mere....

/Sven
/**
'Figuring things out for your self is the only freedom anyone really has.
Use that freedom. Make up your own mind...'
- Starship Troopers
*/

Fra : Lars B. Nielsen

Dato : 15-06-01 15:18

"Sven" <fjern_sparx@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'Figuring things out for your self is the only freedom anyone really has.
> Use that freedom. Make up your own mind...'

I know )

P.g.a. at PCén bruges til forskelligt audio arbejde/opgaver er et lavt
støjniveau nærmest en forudsætning/"god ting", derfor valget af 350w NC
PSU - PAPST model 2050rpm.
Havde blot forstået det sådan, at Noise Control skiftede begge blæserne i
Enermax PSUén, men det gør de alså ikke.

Lars