Muhammed Tegninger
Fra : Lasse

Dato : 31-01-06 01:22

Hej,

Er der nogen der har en PDF bil med den side fra Jyllands-Posten den 30.
september 2005, som har Muhammed tegningerne. (det er vist side 3 på
Kultursiderne). Ja, så vil jeg utrolig gerne have en kopi.

Det kunne også være nogen der vidste hvor den findes på nettet - for den må
da være et eller andet sted.

På forhånd tak.

Mvh Lars

Fra : Kert Rats

Dato : 31-01-06 01:40

"Lasse" <Lars.Kalsen@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kultursiderne). Ja, så vil jeg utrolig gerne have en kopi.
>
> Det kunne også være nogen der vidste hvor den findes på nettet - for den

Se tidligere tråd om Muhammed-tegninger.
Nogle har tilkendegivet, at de har tegninger på deres PC.

Jeg har dog i min søgen ikke kunnet finde alle 12 tegninger af Monsør
Muhammed. Så hvis nogen her i NG har dem alle 12, da vil jeg meget gerne
høre nærmere om, hvor jeg kan hente de 12 tegninger.

Venligst

Kert Rats

Fra : Lasse

Dato : 31-01-06 01:47

Hej Keld,

Jeg kan ikke lige finde den tråd du henviser til. Kunne du oplyselidt mere.

Mvh Lars

Fra : Tveskaeg

Dato : 31-01-06 01:54

On Tue, 31 Jan 2006 01:47:13 +0100, "Lasse" <Lars.Kalsen@jubii.dk>
wrote:

>Hej Keld,
>
>Jeg kan ikke lige finde den tråd du henviser til. Kunne du oplyselidt mere.

Her er de.

http://forum.newspaperindex.com/Mohammed-drawings-newspaper1.jpg

Fra : Kert Rats

Dato : 31-01-06 02:10

> Hej Keld,
>
> Jeg kan ikke lige finde den tråd du henviser til. Kunne du oplyselidt
> mere.
>
> Mvh Lars

Se under Fra: Kert Rats, 29-01-2006, 20.59.

Håber, at det kan hjælpe dig.

Hvis jeg selv finder alle tegningerne i en rigtig god kvalitet, så lader jeg
høre fra mig her i NG.

Bedste hilsner fra

Kert Rats

Fra : Nils Berlow

Dato : 31-01-06 09:22

> Er der nogen der har en PDF bil med den side fra Jyllands-Posten den 30.
> september 2005, som har Muhammed tegningerne. (det er vist side 3 på
> Kultursiderne). Ja, så vil jeg utrolig gerne have en kopi.

Hejsa

Kik på denne side
http://www.di2.nu/files/Muhammed_Cartoons_Jyllands_Posten.html

Nils

Fra : Kyllingen

Dato : 31-01-06 10:58

On Tue, 31 Jan 2006 09:21:47 +0100, "Nils Berlow" <ingen@mail.nop>
wrote:

>Hejsa
>
>Kik på denne side
>http://www.di2.nu/files/Muhammed_Cartoons_Jyllands_Posten.html
>
>Nils

Hmm. At dømme efter de ekstatiske muslimers flagafbrænding, militante
muslimer der stormer EU-kontor, dødstrusler mod danskere og svenskere,
osv - så er tegningen af Muhammed med en turban-bombe ikke satire men
fakta.

Muslimerne er en tikkende bombe.

Lars

Fra : Bibliotekaren

Dato : 09-02-06 23:18

se Tidsskriftcentret.dk - progressivt online bibliotek
Emnelisten er på forsiden af http://www.tidsskriftcentret.dk
Emnelisten er også på URL
http://www.tidsskriftcentret.dk/index.php?id=477