Bumser ?
Fra : EnjoyNews

Dato : 31-01-06 00:57

Hvordan kommer jeg af med nogle små bumser på brystet og den øverste del af
ryggen ? Det er nogle små røde bumser.. nogle gange værre.. men jeg kan
ikke komme af med dem.. forsøger at holde området rent.. det er kommet inden
for det sidste halve år. (Jeg er 26)
Man kan mærke flere end man direkte kan se..

Har I nogle råd til hvad jeg kunne gøre for at komme det til livs..? Nogle
erfaringer med cremer eller lign. der kan smøres på..? eller skal jeg ud i
noget helt andet ?

Mvh Heidi

Fra : Louise K..

Dato : 31-01-06 14:25

Hej Heidi...
Jeg har selv haft samme problem...
Efter at have været på div. piller osv mod bumser mener jeg at have prøvet
næsten ALT for at komme dem til livs, men intet hjalp. Så startede jeg som
elev i Matas, og her fik jeg hjælp. Clinique har lavet en serie mod uren
hud, og også til kroppen. Det hedder Anti blemish solution, og her er
virkelig nogle produkter som hjælper!!!
Det er alle pengene værd synes jeg.. Mine er væk nu!

held og lykke.
Louise

Fra : EnjoyNews

Dato : 31-01-06 14:40

Hej Louise

Tak for svaret.
Hvor længe brugte du det før det hjalp ?

Kan du huske hvad det kostede ?

Kh Heidi

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-01-06 14:56

Louise K.. skrev den 31-01-2006 14:25:
> [...]
> virkelig nogle produkter som hjælper!!!
> Det er alle pengene værd synes jeg.. Mine er væk nu!

Jeg kan ikke helt lade være med at drille:

Er det pengene eller bumserne der er væk nu?

Clinique er jo ikke ligefrem billigt.

mvh

Carsten

Fra : Louise K..

Dato : 01-02-06 22:09

Clinique er ikke SÅ dyrt som mange andre mærker :).. men jo det koster...
dog er produkterne drøje og de hjælper.. så må man jo sparre et andet sted.
Alt opstart er dyrt.

Jeg kan ikke huske priserne, men prøv at gå en tur i Matas og spørg efter en
som har forstand på clinique.. ikke bare en tilfældig ekspedient!!!
Mit største problem var i ansigtet, og efter bare een uge med deres 3-trins
system kunne jeg se en forskel... nu har jeg brugt produkterne i 3 måneder,
og problemerne er faktisk forsvundet! Plus at strukturen i min hud faktisk
er blevet pænere...

Så det kan godt svare sig at bruge penge på de "dyre" produkter fremfor
hekseurter... efter min mening.