Script
Fra : Henri Gath

Dato : 30-01-06 19:55

Er der nogen herinde der har omtalte "tæppebombningsscript".

Fra : Thomas J.

Dato : 30-01-06 20:05

Den Mon, 30 Jan 2006 19:55:16 +0100 sendte "Henri Gath" <gath@mail.dk>
følgende røgsignaler:

>Er der nogen herinde der har omtalte "tæppebombningsscript".

Nej, desværre ikke.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-01-06 20:06

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen herinde der har omtalte "tæppebombningsscript".

Mangler det også. Hvis nogen har det, kan de sende det til mig på email.

/Johnny

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-06 20:09

Johnny Andersen wrote:
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Mangler det også. Hvis nogen har det, kan de sende det til mig på
> email.

Og jeres I.P Numre er nu skrevet ned, så er det lidt nemmere for Politiet at
finde frem til jer.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-01-06 20:10

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og jeres I.P Numre er nu skrevet ned, så er det lidt nemmere for Politiet
> at finde frem til jer.

Det var godt lille Allan

Du har hørt om proxy server - ikke

/Johnny

Fra : Jim

Dato : 30-01-06 20:17

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og jeres I.P Numre er nu skrevet ned, så er det lidt nemmere for Politiet
> at finde frem til jer.

Politiet er da bedøvende ligeglad med scripts og deres IPadr.
Bliv dog voksen Allan Dhimmi Riise.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 30-01-06 20:42

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

Politiet

> Politiet er da bedøvende ligeglad med scripts og deres IPadr.
> Bliv dog voksen Allan Dhimmi Riise.

Det er jo ikke forbudt for 100000 danskere at gå ind på den samme side 100
gg inden for 10 min. DoS...men man har jo lov at surfe :)
Så skynd jer at finde top domænet for alle de arabiske stater og gå igang
med "at surfe" :)
LOL

Fra : Jim

Dato : 30-01-06 21:10

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gg inden for 10 min. DoS...men man har jo lov at surfe :)
> Så skynd jer at finde top domænet for alle de arabiske stater og gå igang

Der blev sagt noget i retningen af, at en debat fandt sted på en islamisk
debatside kaldet noget i retningen af www.islam.hotline.com .

Fra : Henri Gath

Dato : 30-01-06 20:27

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og jeres I.P Numre er nu skrevet ned, så er det lidt nemmere for Politiet
> at finde frem til jer.

Det er godt, bassemand

Fra : Carl

Dato : 30-01-06 20:30

> Og jeres I.P Numre er nu skrevet ned, så er det lidt nemmere for Politiet
at
> finde frem til jer.

Tror du virkelig politiet kan bevise at scriptet ikke er lagt ind på deres
computere med et spyware program og tror du virkelig på at politiet vil
begynde at efterforske 50.000 danske ip numre?

Du er og bliver dybt naiv.

Carl

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-06 20:40

Carl wrote:

> [...]
> deres computere med et spyware program og tror du virkelig på at
> politiet vil begynde at efterforske 50.000 danske ip numre?

Og alle svarene går kun ud på at i ikke vil blive fanget, uden overhovedet
at se på at det i gør er både ulovligt, og ligeså fundamentalistisk i
tankegangen, som det i vil bekæmpe.

Stakkels jer, hvor er i dog små!

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-01-06 20:47

> Stakkels jer, hvor er i dog små!

Ja.. Hvor er det dog synd for os...

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-06 20:50

Johnny Andersen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.. Hvor er det dog synd for os...

Ja faktisk, går den i bukserne på jer når i ser Palæstinensere og Irakere
blive slået ihjel?

Det undrer mig nemlig at de der er mest imod Islam, samtidigt er dem der var
for en krig imod Irak, for at befrie den Muslimske befolkning!?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-01-06 20:54

> Ja faktisk, går den i bukserne på jer når i ser Palæstinensere og Irakere
> blive slået ihjel?

Den eneste som snakke om at slå ihjel er dig Allan.....

> Det undrer mig nemlig at de der er mest imod Islam, samtidigt er dem der
> var for en krig imod Irak, for at befrie den Muslimske befolkning!?

Kan uden problemer forstille mig, at der er en hel del som undrer dig.....

/Johnny

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-06 20:56

Johnny Andersen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Den eneste som snakke om at slå ihjel er dig Allan.....

Jeg skriver om at *se* nogen blive slået ihjel, ja!

> Kan uden problemer forstille mig, at der er en hel del som undrer
> dig.....

Ja, det er nok derfor at et svar glimrer ved sit fravær fra din side af, men
du må da gerne forklare det for mig!

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-01-06 22:18

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Jeg skriver om at *se* nogen blive slået ihjel, ja!

Ifølge en taler på "Islamisk Dialogcenter", burde enhver muslim have
hovedafskæringsvideoer stående på hylden, så de kunne nydes efter
aftenkaffen, - bragende bifald fra salen, beretter både venner og fjender.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-01-06 21:07

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det undrer mig nemlig at de der er mest imod Islam, samtidigt er dem der
> var for en krig imod Irak, for at befrie den Muslimske befolkning!?

Du fatter det bare ikke Allan.
At befri et folk fra en diktator (om de er muslimer eller ikke) - kan enhver
normal tænkende menneske kun støtte.
Det her handler ikke om at de er muslimer - de prøver på at bestemme hvordan
vores lovgiving skal være.
De forventer at vi skal respekterer deres kultur men de vil ikke respekterer
vores.
F.esk. De forventer at vi uden tøven skal accepterer at de går med slør -
fint nok - det har jeg ingen problemer med.. - HVIS de også er villig til at
accepterer at min kæreste f.esk. vil bade nøgen i saudi arabien.
Den dag de er villig til accepterer vores kultur - skal jeg være den første
til at accepterer deres.

/Johnny

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-06 21:12

Johnny Andersen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du fatter det bare ikke Allan.
> At befri et folk fra en diktator (om de er muslimer eller ikke) - kan
> enhver normal tænkende menneske kun støtte.

Ja da, men at det skal koste 10.000 livet, det er for meget, for ikke at
tale om at man nu har spidset situationen til, når det gælder vesten contra
mellem-østen.

Men hvorfor så ikke Lille Kim, som koster Mio. af Nord-Koreanere livet bare
der er den mindste fødevaremangel?

> Det her handler ikke om at de er muslimer - de prøver på at bestemme
> hvordan vores lovgiving skal være.

Nej, sådan ser jeg det ikke, hvordan kommer du til den slutning, forklaring
udbedes?

> De forventer at vi skal respekterer deres kultur men de vil ikke
> respekterer vores.

Jo det vil et flertal, du skal ikke bruge de fundamentale som rettesnor.

> [...]
> slør - fint nok - det har jeg ingen problemer med.. - HVIS de også er
> villig til at accepterer at min kæreste f.esk. vil bade nøgen i saudi

At Danmark er et Demokrati som gør meget for ikke at diskrimminere og gerne
hjælper de små grupperinger, er ikke ensbetydende med at lande som
Saudi-Arabien hverken kan, eller skal, gøre det samme.

> Den dag de er villig til accepterer vores kultur - skal jeg være den
> første til at accepterer deres.

Langt de fleste Muslimer i Danmark har jo accepteret vores kultur, det er et
fåtal der ikke gør, og dem gør du til den gruppe som står for alle Muslimer,
og det er direkte forkert.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-01-06 21:21

> Ja da, men at det skal koste 10.000 livet, det er for meget, for ikke at
> tale om at man nu har spidset situationen til, når det gælder vesten
> contra mellem-østen.

Og hvor mange tror du Sadam ville have dræbt - Hvis vi ikke havde gjort
noget?

> Men hvorfor så ikke Lille Kim, som koster Mio. af Nord-Koreanere livet
> bare der er den mindste fødevaremangel?

jeg er ening - Lad os da endelig få ham væk før de får et a-våben.

> Nej, sådan ser jeg det ikke, hvordan kommer du til den slutning,
> forklaring udbedes?

Vi har ytringsfrihed i Danmark - det betyder at JP (under straffeansvar) kan
skrive og trykke lige hvad de vil. Muslimerne vil prøve at fratage os den
rettighed - jvf. at nogle lande vil have regeringen til at straffe JP!!!

> Jo det vil et flertal, du skal ikke bruge de fundamentale som rettesnor.

Og det kan du bevise?

> At Danmark er et Demokrati som gør meget for ikke at diskrimminere og
> gerne hjælper de små grupperinger, er ikke ensbetydende med at lande som
> Saudi-Arabien hverken kan, eller skal, gøre det samme.

Hvorfor ikke? - de forventer at vi retter ind til højre efter deres kultur.

> Langt de fleste Muslimer i Danmark har jo accepteret vores kultur, det er
> et fåtal der ikke gør, og dem gør du til den gruppe som står for alle
> Muslimer, og det er direkte forkert.

Igen - det kan selvfølgelig bevise?

/Johnny

Fra : ThomasB

Dato : 31-01-06 00:22

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Den dag de er villig til accepterer vores kultur - skal jeg være den
> første til at accepterer deres.

Prøv at vende den om

Fra : Johnny Andersen

Dato : 31-01-06 00:48

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at vende den om

Hvorfor skal vi altid være de første? Syntes det er deres tur til at vise
lidt good will.

/Johnny

Fra : ThomasB

Dato : 31-01-06 00:49

> Hvorfor skal vi altid være de første? Syntes det er deres tur til at vise
> lidt good will.

Du kan godt se problematikken, hvis begge parter har den holdning ik?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 31-01-06 00:55

> Du kan godt se problematikken, hvis begge parter har den holdning ik?

Bestemt. But they started the fire... Det kan godt være, at det er forbudt i
tegne profeten i arabiske lande - men det er IKKE forbudt i Danmark...

/Johnny

Fra : ThomasB

Dato : 31-01-06 01:03

> Bestemt. But they started the fire

Du kan også godt se, at det er et problem, hvis begge parter også har den
holdning ik?

Fra : DS

Dato : 30-01-06 21:11

> [...]
>
> Det undrer mig nemlig at de der er mest imod Islam, samtidigt er dem der
> var for en krig imod Irak, for at befrie den Muslimske befolkning!?

Derimod undrer det IKKE mig, at ham der ikke ville indføre demokrati og
ytringsfrihed i Irak, heller ikke gider forsvare selvsamme i Danmark.

DS

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-06 21:15

DS wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Derimod undrer det IKKE mig, at ham der ikke ville indføre demokrati
> og ytringsfrihed i Irak, heller ikke gider forsvare selvsamme i
> Danmark.

Og du mener?
Du kan jo se om du kan finde et eneste indlæg hvor jeg skriver at vi ska gå
på kompromis i forhold til vores demokrati!
Jeg skriver, med rette, at fordi man kan have retten til at håne andre, så
er det dybt godnat at benytte sig af den, og noget sådant selvfølgelig skal
undskyldes.

Fra : HrSvendsen

Dato : 30-01-06 20:49

Allan Riise wrote:

> Og jeres I.P Numre er nu skrevet ned, så er det lidt nemmere for
> Politiet at finde frem til jer.

Hvad _stikker_ dig Allan?

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-06 20:53

HrSvendsen wrote:

> Hvad _stikker_ dig Allan?

Jeg synes det er direkte amoralsk og grænsende til terror at bruge slige
metoder, nøjagtigt det samme som modstanderen gør, hvorved men bevæger sig
ned på så lavt et plan, at jeg dårligt kan se disse, hmmm, personer vende
tilbage til demokrati og det, det står for.

Fra : HrSvendsen

Dato : 30-01-06 21:38

Allan Riise wrote:

> [...]
> bevæger sig ned på så lavt et plan, at jeg dårligt kan se disse,
> hmmm, personer vende tilbage til demokrati og det, det står for.

Du kom da ikke på banen, da 'modstanderen' brugte metoderne. Så hvad er det
egentligt, der _stikker_ dig?

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-06 21:43

HrSvendsen wrote:

> Du kom da ikke på banen, da 'modstanderen' brugte metoderne. Så hvad
> er det egentligt, der _stikker_ dig?

Jeg havde aldrig forventet at "den anden" side brugte, eller vil bruge,
demokratiske spilleregler, men det skal vel ikke afholde os fra at holde os
til dem?

Fra : HrSvendsen

Dato : 30-01-06 22:36

Allan Riise wrote:

> Jeg havde aldrig forventet at "den anden" side brugte, eller vil
> bruge, demokratiske spilleregler, men det skal vel ikke afholde os
> fra at holde os til dem?

Hvis du kan se så stort på, at 'modstanderen' bruger angreb på servere, at
du ikke finder mindste årsag til at påtale det, hvordan kan de så være, at
du glæder dig ved politinotering af Gath og Johnny. Skal Gath og Johnny
holde en i dine øjne mere demokratisk standard end 'modstanderen'? Hvorfor?

Fra : Henri Gath

Dato : 30-01-06 23:25

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> du glæder dig ved politinotering af Gath og Johnny. Skal Gath og Johnny
> holde en i dine øjne mere demokratisk standard end 'modstanderen'?

Du kender vel svaret, ikke? Rygtet siger, at Allan allerede er konverteret.

Fra : HrSvendsen

Dato : 31-01-06 02:16

Henri Gath wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du kender vel svaret, ikke? Rygtet siger, at Allan allerede er
> konverteret.

Det håber jeg ikke for ham.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-01-06 21:44

> Du kom da ikke på banen, da 'modstanderen' brugte metoderne. Så hvad er det
> egentligt, der _stikker_ dig?

Du vil altid finde hr. Riise på muslimernes side.
Sådan som det ser ud nu, burde alle danskere at stå sammen, men
desværre er Riise, Kimsebassen og Halal Arne ikke solidarisk med deres
land.

Fra : Jim

Dato : 30-01-06 21:12

> Hvad _stikker_ dig Allan?

Svigerfars krumsabel?

J.

Fra : DS

Dato : 30-01-06 21:09

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og jeres I.P Numre er nu skrevet ned, så er det lidt nemmere for Politiet
> at finde frem til jer.

Du er dygtig Allan Riise! Sådan, hva skulle vi gøre uden dig? Jeg er sikker
på at det danske politi tilkender dig en medalje for den store indsats.

DS

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-06 21:16

DS wrote:
> [...]
>
> Du er dygtig Allan Riise! Sådan, hva skulle vi gøre uden dig? Jeg er
> sikker på at det danske politi tilkender dig en medalje for den store

Tror du selv på at det er derfor jeg skriver som jeg gør?

Fra : W.P.

Dato : 30-01-06 21:45

Det er da ikke noget særligt i det script.

Sådan foregår en i forvejen aftalt og disciplineret DOS angreb mod en
webside.

1. Man aftaler en bestemt dato og klokkeslet angrebet skal finde sted.
2. På den aftalte dato og klokkeslet går der millioner af mennesker ind på
en eller flere websider alt efter hvilke sider det er aftalt med de
forskellige deltagerlande, altså hvem der skal angribe hvilken side og
hvornår.
3. Når man er landet på siden, og siden er "loadet, så er det bare at holde
knappen F5 ned på tastaturet, og du gentager en refresh af siden hvert
sekund.

4. Hvis nogen gidder, så er det ganske så let at lave et lille program der
kan automatisere netop denne process.

Men husk at alle "Disciplinere" DOS angreb skal aftales i en ring der er
stor nok til at blive en trussel.

Brug proxy server, men man kan også inden man starter den slags morskab
anskaffe sig en IP skjuler, Per-Guardian, men ingen tror på at politiet
gidder at efterforske eksempelvis 1 mill. danskere på et og samme tid. De
har ikke engange tid til at efterforske drabs sagene, eller voldtægts sagene
som de kære nye gæster lægger for dagen.

God fornøjelse med DOS angrebet...:)

W.M

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-01-06 21:49

"W.P." <Ikkemail@meg.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan automatisere netop denne process.
>
> Men husk at alle "Disciplinere" DOS angreb skal aftales i en ring der er

Jep det er jeg klar over - men hvis 50.000 høvler løs på dem 24/7 må det da
give en effekt

/Johnny

Fra : W.P.

Dato : 30-01-06 21:55

> "W.P." <Ikkemail@meg.com> skrev i en meddelelse

> Jep det er jeg klar over - men hvis 50.000 høvler løs på dem 24/7 må det
> [...]
Det er let nok softwaremessigt at automatisere tasten F5 prøv at "google"
lidt om emnet, så finder du også svar.

Senest var det den Skandinaviske MTG groupe der igen ejer Viasat der var
udsat for en lignende folkeaktion, hvor det Skandinaviske satellitefolk
skulle lave en DOS angreb på Viasat norges hjemmesider, der igen var aftalt
i grupperne i god tid. Forsøget var ovenud vellykket, men som sagt så kræver
det en god organisering.

W.M

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-01-06 21:58

> Det er let nok softwaremessigt at automatisere tasten F5 prøv at "google"
> lidt om emnet, så finder du også svar.

Kan du ikke komme med et link? - er sikker på at mange vil sætte pris på det

/Johnny

Fra : W.P.

Dato : 30-01-06 22:02

> "W.P." <Ikkemail@meg.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke komme med et link? - er sikker på at mange vil sætte pris på
det

> /Johnny

Som chefredaktør for W.P. skal jeg afstå fra at komme med links eller andre
kompromitterende oplysninger, men som sagt, googler du lidt, så finder du
det også!

Den som søger, finder også...:)
W.M

--
Avis: www.westai.com

Fra : Kim2000

Dato : 30-01-06 21:22

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen herinde der har omtalte "tæppebombningsscript".

Man kan aldrig få en virus når man brug for det