Gigabit på A8N32-SLI
Fra : Jeppe Høiby

Dato : 30-01-06 18:05

Når jeg ser egenskaber på mit netkort, så fortæller Windows at jeg kører
med 100.0 Mbps. Men så vidt jeg ved så skulle den kunne køre med 1000
Mbps. Andre der har dette problem? Eller måske ligefrem en løsning...

Jeppe Høiby
Web-udvikler
<http://awake.dk/>

Fra : Hans

Dato : 30-01-06 18:08

Jeppe Høiby wrote:
> [...]
> kører med 100.0 Mbps. Men så vidt jeg ved så skulle den kunne køre
> med 1000 Mbps. Andre der har dette problem? Eller måske ligefrem en

Er der gigabitudstyr i den anden ende af kablet?

Hans

Fra : Jeppe Høiby

Dato : 30-01-06 19:18

Hans wrote:
> Er der gigabitudstyr i den anden ende af kablet?

Jeg skulle lige til at skrive et rungende "JA!", for det er jeg da HELT
sikker på der er. Men... jeg tænkte at jeg lige ville tjekke først...

Gudhjælpemig om ikke jeg lige har "glemt" at jeg ikke længere har min
gigabit switch tilsluttet, men blot min 10/100 mbit firewall... :-\ Så
tror da fanden det ikke kører 1000mbit...

Takker for hjælpen. Jeg må tilbage og pleje min hjerneblødning...

Jeppe Høiby
Web-udvikler
<http://awake.dk/>

Fra : Hans

Dato : 30-01-06 22:29

Jeppe Høiby wrote:

> [...]
> tror da fanden det ikke kører 1000mbit...
>
> Takker for hjælpen. Jeg må tilbage og pleje min hjerneblødning...

Det er som regel en god ting at alle parter "taler samme sprog", også på
netværk.

Hans