problemer med javascript funktion
Fra : Tidemann

Dato : 30-01-06 15:23

"The Cuardian 0f Peace" skrev:

> det kan dog være fordi du ikke har en
> indstilling på i firefox som er nødvendig for at det virker...
>
> funktioner->indstillinger->indhold... hvis du bruger javascript
> på din hjemmeside er den måske slået fra... eller du kan bruge en
> ældre version af firefox... jeg har selv version 1.5

Jeg har ikke slået noget fra og jeg har version 1.5, se:
http://www.mariannes.frac.dk/ff.jpg

Men nu har jeg lavet en test på min FF her:
http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

og fundet ud af at javascript ikke virker.

Jeg har ikke en dyt forstand på det, så hvordan fikser jeg det?

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Michael Haase

Dato : 30-01-06 15:38

Tidemann skrev dette den 30-01-2006 15:23:

> [...]
>
> og fundet ud af at javascript ikke virker.
>
> Jeg har ikke en dyt forstand på det, så hvordan fikser jeg det?

Prøv at se under avanceret javascript. Måske der ikke er hak i at den må
skifte billeder.

--
Michael Haase

Fra : Tidemann

Dato : 30-01-06 15:50

> Prøv at se under avanceret javascript. Måske der ikke er hak i at den må
> skifte billeder.

Waooow, tusind tak, det var lige det.