oprette en Gæstebog
Fra : Filip

Dato : 30-01-06 12:55

Hej

Jeg har læst en masse om gæstebøger men jeg kan ikke hitte ud af hvordan jeg
laver og opretter en gæstebog i FP. Kan I hjælpe mig her? (jeg er
forholdsvis ny i FP)

Filip

Fra : Filip

Dato : 30-01-06 14:34

Jeg har nu selv fundet en gæstebog. Jeg kan bare ikke få det til at virke.
Hvad kan jeg have gjort forkert? prøv lige at se under gæstebog på dette
link.

http://www.aams.dk/stop/

Filip

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-06 15:15

Filip skrev:

>Jeg har nu selv fundet en gæstebog. Jeg kan bare ikke få det til at virke.
>Hvad kan jeg have gjort forkert? prøv lige at se under gæstebog på dette
>link.

For mig at se, så virker det da.

Har ligge skrevet »Dette er en test« og kan godt læse det under
kommentarer.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Filip

Dato : 30-01-06 23:11

> For mig at se, så virker det da.
>
> Har ligge skrevet »Dette er en test« og kan godt læse det under
> kommentarer.

Tja. Så er det jo nok mig der er noget galt med. Tak for det.

Filip

Fra : Ole

Dato : 30-01-06 19:23

Hvor har du fundet en gæste bog og hvo'n får du det op og kører

Fra : Filip

Dato : 30-01-06 22:57

"Ole" <oleholst@haraldsgaarden.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor har du fundet en gæste bog og hvo'n får du det op og kører

Jeg ledte også en del før jeg fandt den. Du skal gå op på pilen ved ikonet
for at oprette en ny side. Der skal du vælge "side" og der kan du så vælge
gæstebog.

Filip