Dækglas eller ej
Fra : Carsten Bøhrk

Dato : 13-06-01 18:20

Jeg overvejer at købe et heldækkende armatur. Hvis man ikke bruger
dækglas, må det da reducere holdbarheden på armaturet betydeligt ?

Desuden bliver lysstofrørene beskidte og skal rengøres. Endnu et
argument for ikke at vælge alt for dyre rør (trinton eks.). Man kan jo
nærmest købe 2 rør for 1 triniton.

Så dækglas eller ej ? Giv et bud på hvor lang tid et armatur uden
dækglas holder.

\carsten
--------
Fjern xxx i mail

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 13-06-01 18:38

"Carsten Bøhrk" <boehrkxxx@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Desuden bliver lysstofrørene beskidte og skal rengøres. Endnu et
> argument for ikke at vælge alt for dyre rør (trinton eks.). Man kan jo

Tja men de er bedre.

> Så dækglas eller ej ? Giv et bud på hvor lang tid et armatur uden
> dækglas holder.

Aner det ikke.

Men Akvastabil lyskasser har jo også en form for dækglas.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Carsten Bøhrk

Dato : 13-06-01 22:04

On Wed, 13 Jun 2001 19:37:51 +0200, "Soren 'Disky' Reinke"
<disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote:

>Men Akvastabil lyskasser har jo også en form for dækglas.

Jeg mener at den nye model fra Akvastabil kun har reflektorer og ikke
dækglas (Slimline ??).

\carsten
--------
Fjern xxx i mail

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 14-06-01 06:23

> Jeg mener at den nye model fra Akvastabil kun har reflektorer og ikke
> dækglas (Slimline ??).

Det kan godt være jeg har kun den gamle model lyskasser.

Deres nyedesign er bare for grimt :(

Fra : N/A

Dato : 14-06-01 20:38

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 14-06-01 20:38

> Ups. Kæresten har insisteret på, at det er det pæneste design, der
> findes indenfor akv. Så er der vist ikke så meget at gøre.

Det har du ret i, så er spillet ude.