Hjælp til selvhjælp... Eller
Fra : Jesper

Dato : 30-01-06 10:21

Hej alle i NG.

Sidder sommetider og undrer mig over hvad gruppen her egentlig skal bruges
til.
Jeg bruger den som en hjælp til mit programmering, hvis jeg er kørt fast.
Nedenstående
er grabbet fra 2 indlæg.

For mig ser det ud som om at man ikke kan programmere selv, men lige vil
have en fiks
og færdig løsning på en forholdsvis stor opgave. Har de overhovedet søgt
lidt på nettet?
Men der kommer måske til at stå på siden "Made By Users of
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp".

Er det kun mig der ser sådan på det, eller....

Jesper....

ps: Ikke et surt opstød, men en venlig hilsen til dem der bare skriver
"Hvordan laver man en hel side".

Fra : Tom Jensen

Dato : 30-01-06 17:30

Jesper skrev:
> [...]
> dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp".
>
> Er det kun mig der ser sådan på det, eller....

Du har fuldstændig ret, hvis man mangler en fiks og færdig
løsning til en web butik, så søger man selvfølgelig hos
fiks og færdig software: http://www.ffsoft.dk/FF_Butik/
Der er den.
Hvis man mangler en hjemmeside til den forening man er
medlem af så er det: http://www.ffforening.dk
Der er den.
Undskyld, men jeg kunne bare ikke lade være. Selvfølgelig
er jeg enig med dig.
Med venlig hilsen

Tom Jensen
- Læs mere om asp og databaser her -