hjælp til en D-link Net-router og tilkobli~
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 30-01-06 10:28

hardware :
1 acer bærbar
1 stationær pc ( her er D-link koblet til )
D-Link AirPlus G DI-524UP Wireless Router med USB Print Server
HP 1510 multi printer ting

begge maskiner kører med XP og nyeste driver og updateringer.

efter en vellykket install af D-link, kunne jeg ikke få lov at dele filer
mellem den bærbare ( trådløs ) og den stationære ( kabel ), jeg kunne heller
ikke få HP 1510 til at virke via D-Link's printer port.

hvad kan jeg gøre for at få det til at kommunikere ... ????

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Lars Mortensen

Dato : 30-01-06 14:30

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> heller ikke få HP 1510 til at virke via D-Link's printer port.
>
> hvad kan jeg gøre for at få det til at kommunikere ... ????

Har du sat begge maskiner op til at køre i samme arbejdsgruppe og til at
dele filer?

Du skriver, at printeren er en multiprinter.
Går ud fra, at den dermed også er scanner osv.

Jeg må desværre skuffe dig med, at multifunktionsmaskiner ikke kan køre via
printservere!

Du kan muligvis få selve printeren til at køre herigennem, men ikke scanner
osv.

Lars