Prøvestenen på Amager ??
Fra : PER ANDERSEN

Dato : 13-06-01 17:59

Er der nogle af jer gæve medfiskere der har erfaringer med at fiske fra
Prøvestenen. Er der adgang for offentligheden, er der fiskeri forbudt - og
er der overhoved noget at fange derude ??

på forhånd tak

per

Fra : d-fly

Dato : 14-06-01 00:53

jeg har da fisket et par nætter der ude , men men der er vist ikke helt offenligt . men hvis du hopper rundt med en hånd fuld stænger , har jeg personligt aldrig blevet smidt væk der ude fra..
der er en del torsk , plus jeg har fanget ål der ude ..
hvis du er til ål . skulle du prøve med en lang stang å kaste over hegnet ind i den lukkede pool ude ved vindmøllerne .
der er bamser på en god herre arm derinde ...
mvh døgnfluen

pøj pøj