Tankevækkende - smagen vægtes højere end a~
Fra : John N. H.

Dato : 29-01-06 20:37

Da produktet "Becel pro aktiv" har været diskuteret et par gange her i
gruppen, syntes jeg lige, jeg ville gøre opmærksom på dette link:
http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=432858

Mvh
John

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-01-06 13:06

"John N. H." <jnha1@mailFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Da produktet "Becel pro aktiv" har været diskuteret et par gange her i
> gruppen, syntes jeg lige, jeg ville gøre opmærksom på dette link:
> [...]

Nu er det jo det pudsige ved det, at den jo rent faktisk stadig, godt kan
overholde, hvad den lover.... Den lover jo ikke at være et slankemiddel, den
lover heller ikke, at være 100% sund.... Men som stort set alle Becell
produkter, så lover de, at den kan sænke dit kolesterol tal, hvilket dog
stadig, skulle være inden for mulighedernes grænser.

Det er vel lige som med så mange overvægtige mennesker.... De spiser så
sundt, går i store buer uden om bager butikker, pølsevogne... Gnasker sig
gennem tonsvis af Salat og andre grønne ting og sager, så det er lige før,
de udvikler tænder, som en kanin.... Men uanset hvad de gør... Så når
vægtens time kommer, er resultatet skuffende...
Jeg æder, drikker, invaderer bagere, det er lige før jeg også spiser
pølsevognen, guffer romkugler i Megasizes, og gerne mange af dem, drikker
masser af sodavand o.s.v... Men kæmper alligevel, for at holde vægten
oppe...

Verden er uretfærdig...

M.V.H....Benny..

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 30-01-06 18:41

John N. H. <jnha1@mailFJERN.dk> skrev:
> [...]

Ja, ALLE der KAN læse aviser eller se tekst tv har fået
budskabet, og selvfølgelig skal Becel rakkes ned, det er jo det
eneste på markedet. Der er samme sukkerindhold i som sodavand og
juice som vi bæller i større mængder, og det vil sige ca.
2 "sukkerknalde" dagligt. Hvis man undgår sukker i kaffe el. te
og nøjes med et glas juice eller sodavand, så har man så
rigeligt kompenseret, og det er jo kun 1 dl. du skal drikke om
dagen, og det er jo heller ikke en børnedrik. Becel Pro activ,
alle varianter, hjælper bevisligt, så kan man ikke tåle sukker
så brug margarine og drik mælken.Janteloven længe leve, og det
vil jeg også gerne.
"Allways look at the bright side of life"