Canon Pixma IP5200
Fra : HCK

Dato : 29-01-06 20:04

Hej Gruppe

Håber jeg er det rigtige sted.

Er der nogen der ved om der er kommet Chipsresetter til ovenstående printer
?

Fra : Max

Dato : 29-01-06 20:15

Hej

> Er der nogen der ved om der er kommet Chipsresetter til ovenstående
> printer ?

Det er der ikke, heller ikke kopipatroner er kommet endnu.

Mvh Max

Fra : HCK

Dato : 29-01-06 22:22

> Hej

> Det er der ikke, heller ikke kopipatroner er kommet endnu.
>
> Mvh Max

Ærgeligt

mvh
Hans

Fra : pwee

Dato : 29-01-06 22:04

"HCK" <hck@faketdcadsl22.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Håber jeg er det rigtige sted.
>
> Er der nogen der ved om der er kommet Chipsresetter til ovenstående
> printer ?
>
> mvh

det var som pokkers..
http://www.mcs-data.dk/

se under Canon/IP5200
/pw

Fra : Max

Dato : 29-01-06 22:23

Hej pwee

> det var som pokkers..
> http://www.mcs-data.dk/
>
> se under Canon/IP5200

Hvad skal man se der, ud over at de er dyre med patronerne ?

Mvh Max

Fra : Lumotar

Dato : 30-01-06 09:13

> [...]
> Hej Gruppe
>
> Håber jeg er det rigtige sted.
>
> Er der nogen der ved om der er kommet Chipsresetter til ovenstående

Hvad er det lige den chipsresetter bruges til?

Thomas

Fra : HCK

Dato : 30-01-06 19:25

"Lumotar" <hvaselineXXX@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "HCK" <hck@faketdcadsl22.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det lige den chipsresetter bruges til?
>
> Thomas
>En chipsresetter bruges til at "snyde" printeren så den tror det er en
>original fuld patron man sætter i efter man har genfyldt den gamle.

mvh
Kræn

Fra : EXIT

Dato : 30-01-06 21:17

Jeg har hørt at BCI-6xxx sagtens kan bruges
tjek her
http://www.stevesforums.com/forums/view_topic.php?id=73988&forum_id=40

Fra : HCK

Dato : 03-02-06 23:30

Hej

Som jeg lige læser drejer det sig om at genopfylde patronerne.
Det gør jeg nu, og jeg bruger det blæk jeg havde til BCI-6 patronerne, og
det virker fint.
Jeg savner bare at printeren skal give mig besked når det er tid at fylde
igen.

mvh