/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Nu brænder de sgu' danske flag af på Vestb~
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-01-06 18:07

At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt bekymret over,
at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig, gudsløs dekadence. Hvor
mange mio. er det, vi poster i det palæstinensiske selvstyre? Det får
forhåbenlig snart en ende. Vi kan så passende kanalisere de frigjorte midler
over i den israelske våbenindustri og/eller hær. Israel er som bekendt vor
eneste ven i dét område.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



 
 
Kim Larsen (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-01-06 19:31

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
> dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt bekymret
> over, at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig, gudsløs dekadence.
> Hvor mange mio. er det, vi poster i det palæstinensiske selvstyre? Det får
> forhåbenlig snart en ende. Vi kan så passende kanalisere de frigjorte
> midler over i den israelske våbenindustri og/eller hær. Israel er som
> bekendt vor eneste ven i dét område.

Et rigtig radise-indlæg.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Kim2000 (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-01-06 19:37


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
> dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt bekymret
> over, at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig, gudsløs dekadence.
> Hvor mange mio. er det, vi poster i det palæstinensiske selvstyre? Det får
> forhåbenlig snart en ende. Vi kan så passende kanalisere de frigjorte
> midler over i den israelske våbenindustri og/eller hær. Israel er som
> bekendt vor eneste ven i dét område.
>

Ja, det er den eneste vej. Vi kunne ligeledes passede afbryde enhver
diplomatisk forbindelse med dem, og ellers se den anden vej mens Israel får
ryddet området for skadedyr.



Jens Bruun (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-01-06 19:45

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
news:43dd0b5d$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Ja, det er den eneste vej. Vi kunne ligeledes passede afbryde enhver
> diplomatisk forbindelse med dem, og ellers se den anden vej mens
> Israel får ryddet området for skadedyr.

Hvorfor se den anden vej? Vore elitestyrker (Frømandskorpset og
Jægerkorpset) har jo udbedt sig mere live-action. Lad dem endelig hjælpe den
israelske hær.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Kim Larsen (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-01-06 19:48

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43dd0d1c$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:43dd0b5d$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>
>> Ja, det er den eneste vej. Vi kunne ligeledes passede afbryde enhver
>> diplomatisk forbindelse med dem, og ellers se den anden vej mens
>> Israel får ryddet området for skadedyr.
>
> Hvorfor se den anden vej? Vore elitestyrker (Frømandskorpset og
> Jægerkorpset) har jo udbedt sig mere live-action. Lad dem endelig hjælpe
> den israelske hær.

Nårrh, sådan med at lemlæste og myrde mennesker i andre lande ? Det er det
mine skattegrunker skal gå til ? Du er virkelig en veritabel idiot.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Jens Bruun (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 29-01-06 20:29

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:43dd0de3$0$15789$14726298@news.sunsite.dk

> Nårrh, sådan med at lemlæste og myrde mennesker i andre lande ?

Ja. Det kaldes "krig". Det begreb kender røde lejesvende måske ikke til?

> Det
> er det mine skattegrunker skal gå til ?

Ikke nødvendigvis. Du kan jo konvertere og rejse til Saudi Arabien.
Please...

> Du er virkelig en veritabel
> idiot.

Ja, jeg behøver ikke fortælle, hvad du er. Dine indlæg taler helt for sig
selv.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Poul Erik Jørgensen (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Poul Erik Jørgensen


Dato : 29-01-06 20:17

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43dd0d1c$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor se den anden vej? Vore elitestyrker (Frømandskorpset og
> Jægerkorpset) har jo udbedt sig mere live-action. Lad dem endelig
> hjælpe den israelske hær.

Er du rigtig klog. Det er jo farligt.

PEJ
--
Fjern NNN fra min email-adresse hvis du svarer per mail.
Remove NNN from my email address before sending email.



Kim Larsen (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-01-06 19:46

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
news:43dd0b5d$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
>> dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt bekymret
>> over, at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig, gudsløs dekadence.
>> Hvor mange mio. er det, vi poster i det palæstinensiske selvstyre? Det
>> får forhåbenlig snart en ende. Vi kan så passende kanalisere de frigjorte
>> midler over i den israelske våbenindustri og/eller hær. Israel er som
>> bekendt vor eneste ven i dét område.
>>
> Ja, det er den eneste vej. Vi kunne ligeledes passede afbryde enhver
> diplomatisk forbindelse med dem, og ellers se den anden vej mens Israel
> får ryddet området for skadedyr.

Det er virkeligt et indlæg fra din hånd der skuffer fælt. Det er sådan noget
at Nazi-røvene lige så godt kunne have fyret af

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Kim2000 (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-01-06 19:56


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:43dd0d62$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:43dd0b5d$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
>>> dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt bekymret
>>> over, at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig, gudsløs
>>> dekadence. Hvor mange mio. er det, vi poster i det palæstinensiske
>>> selvstyre? Det får forhåbenlig snart en ende. Vi kan så passende
>>> kanalisere de frigjorte midler over i den israelske våbenindustri
>>> og/eller hær. Israel er som bekendt vor eneste ven i dét område.
>>>
>> Ja, det er den eneste vej. Vi kunne ligeledes passede afbryde enhver
>> diplomatisk forbindelse med dem, og ellers se den anden vej mens Israel
>> får ryddet området for skadedyr.
>
> Det er virkeligt et indlæg fra din hånd der skuffer fælt. Det er sådan
> noget at Nazi-røvene lige så godt kunne have fyret af
>

Du har vist ikke forstået alvoren..... de brændte det danske flag. Det kan
tage hele deres "frihedskamp" og stikke det lodret op i røxxx, de skal ha en
bombe hele flokken af terrorister, og naturligvis er kan man starte med at
give deres regering 12 timer til at beklage, undskylde, fange de skyldige og
idømme dem en passende straf. Hvis de gør det, så kan vi - måske - se gennem
fingre med det svineri.



Kim Larsen (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-01-06 19:58

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
news:43dd0fb0$0$38668$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:43dd0d62$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43dd0b5d$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>
>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
>>>> dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt bekymret
>>>> over, at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig, gudsløs
>>>> dekadence. Hvor mange mio. er det, vi poster i det palæstinensiske
>>>> selvstyre? Det får forhåbenlig snart en ende. Vi kan så passende
>>>> kanalisere de frigjorte midler over i den israelske våbenindustri
>>>> og/eller hær. Israel er som bekendt vor eneste ven i dét område.
>>>>
>>> Ja, det er den eneste vej. Vi kunne ligeledes passede afbryde enhver
>>> diplomatisk forbindelse med dem, og ellers se den anden vej mens Israel
>>> får ryddet området for skadedyr.
>>
>> Det er virkeligt et indlæg fra din hånd der skuffer fælt. Det er sådan
>> noget at Nazi-røvene lige så godt kunne have fyret af
>>
>
> Du har vist ikke forstået alvoren..... de brændte det danske flag. Det kan
> tage hele deres "frihedskamp" og stikke det lodret op i røxxx, de skal ha
> en bombe hele flokken af terrorister, og naturligvis er kan man starte med
> at give deres regering 12 timer til at beklage, undskylde, fange de
> skyldige og idømme dem en passende straf. Hvis de gør det, så kan vi -
> måske - se gennem fingre med det svineri.

Sikke noget pladder - helt på højde med Nazisme. Det er uhyggeligt at du er
røget helt ud i det hjørne men der har du måske hele tiden været, når det
kommer til stykket.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Kim2000 (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-01-06 20:38


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:43dd104b$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:43dd0fb0$0$38668$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43dd0d62$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
>>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:43dd0b5d$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>>
>>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>>> news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>>> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
>>>>> dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt bekymret
>>>>> over, at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig, gudsløs
>>>>> dekadence. Hvor mange mio. er det, vi poster i det palæstinensiske
>>>>> selvstyre? Det får forhåbenlig snart en ende. Vi kan så passende
>>>>> kanalisere de frigjorte midler over i den israelske våbenindustri
>>>>> og/eller hær. Israel er som bekendt vor eneste ven i dét område.
>>>>>
>>>> Ja, det er den eneste vej. Vi kunne ligeledes passede afbryde enhver
>>>> diplomatisk forbindelse med dem, og ellers se den anden vej mens Israel
>>>> får ryddet området for skadedyr.
>>>
>>> Det er virkeligt et indlæg fra din hånd der skuffer fælt. Det er sådan
>>> noget at Nazi-røvene lige så godt kunne have fyret af
>>>
>>
>> Du har vist ikke forstået alvoren..... de brændte det danske flag. Det
>> kan tage hele deres "frihedskamp" og stikke det lodret op i røxxx, de
>> skal ha en bombe hele flokken af terrorister, og naturligvis er kan man
>> starte med at give deres regering 12 timer til at beklage, undskylde,
>> fange de skyldige og idømme dem en passende straf. Hvis de gør det, så
>> kan vi - måske - se gennem fingre med det svineri.
>
> Sikke noget pladder - helt på højde med Nazisme. Det er uhyggeligt at du
> er røget helt ud i det hjørne men der har du måske hele tiden været, når
> det kommer til stykket.
>

Nå, nu er man altså nazist, hvis man er imod afbrændning af flaget?? Man
skal høre meget....



Kim Larsen (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-01-06 22:26

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
news:43dd1989$0$38656$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:43dd104b$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43dd0fb0$0$38668$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>
>>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:43dd0d62$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:43dd0b5d$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>>>
>>>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>>>> news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>>>> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde
>>>>>> et dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt
>>>>>> bekymret over, at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig,
>>>>>> gudsløs dekadence. Hvor mange mio. er det, vi poster i det
>>>>>> palæstinensiske selvstyre? Det får forhåbenlig snart en ende. Vi kan
>>>>>> så passende kanalisere de frigjorte midler over i den israelske
>>>>>> våbenindustri og/eller hær. Israel er som bekendt vor eneste ven i
>>>>>> dét område.
>>>>>>
>>>>> Ja, det er den eneste vej. Vi kunne ligeledes passede afbryde enhver
>>>>> diplomatisk forbindelse med dem, og ellers se den anden vej mens
>>>>> Israel får ryddet området for skadedyr.
>>>>
>>>> Det er virkeligt et indlæg fra din hånd der skuffer fælt. Det er sådan
>>>> noget at Nazi-røvene lige så godt kunne have fyret af
>>>>
>>>
>>> Du har vist ikke forstået alvoren..... de brændte det danske flag. Det
>>> kan tage hele deres "frihedskamp" og stikke det lodret op i røxxx, de
>>> skal ha en bombe hele flokken af terrorister, og naturligvis er kan man
>>> starte med at give deres regering 12 timer til at beklage, undskylde,
>>> fange de skyldige og idømme dem en passende straf. Hvis de gør det, så
>>> kan vi - måske - se gennem fingre med det svineri.
>>
>> Sikke noget pladder - helt på højde med Nazisme. Det er uhyggeligt at du
>> er røget helt ud i det hjørne men der har du måske hele tiden været, når
>> det kommer til stykket.
>>
>
> Nå, nu er man altså nazist, hvis man er imod afbrændning af flaget?? Man
> skal høre meget....

Ja hvis du opfordrer til bombning af fremmede lande er der efter min mening
ingen forskel på dig og en islamisk terrorist, i er lige farlige, om end jeg
er tilbøjelig til at anse dig som farligere og interessant for PET at
overvåge.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Per Rønne (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 30-01-06 07:24

Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:43dd1989$0$38656$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> > Nå, nu er man altså nazist, hvis man er imod afbrændning af flaget?? Man
> > skal høre meget....

> Ja hvis du opfordrer til bombning af fremmede lande er der efter min mening
> ingen forskel på dig og en islamisk terrorist, i er lige farlige, om end jeg
> er tilbøjelig til at anse dig som farligere og interessant for PET at
> overvåge.

Kim2000 er altså folkeskolelærer ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Kim Larsen (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 30-01-06 17:05

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1h9yulo.bdn5631ryz95pN%per@RQNNE.invalid...
> Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:
>
>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43dd1989$0$38656$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> > Nå, nu er man altså nazist, hvis man er imod afbrændning af flaget??
>> > Man
>> > skal høre meget....
>
>> Ja hvis du opfordrer til bombning af fremmede lande er der efter min
>> mening
>> ingen forskel på dig og en islamisk terrorist, i er lige farlige, om end
>> jeg
>> er tilbøjelig til at anse dig som farligere og interessant for PET at
>> overvåge.
>
> Kim2000 er altså folkeskolelærer ...

Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på en lille
ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan noget.

Det er vores børn det handler om og sådan en type ville få alvorlige
problemer hvis han underviste min unge, jeg ville gøre alt hvad jeg kunne
for at få skabt blæst omkring ham og sagen ville ende med at enten fik jeg
ham fyret eller også blev der skiftet skole.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Mark Jensen (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Mark Jensen


Dato : 30-01-06 17:23

On Mon, 30 Jan 2006 17:04:40 +0100, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:
>
>Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
>overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på en lille
>ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan noget.
>

Det var dog absurd.
Men jeg går ud fra at du så forlængst har bekymret dig om de børn
Wilstrup underviser så. Det er ikke småting, Arne har udtrykt sig
meget kontroversielt omkring i tidens løb.

>Det er vores børn det handler om og sådan en type ville få alvorlige
>problemer hvis han underviste min unge, jeg ville gøre alt hvad jeg kunne
>for at få skabt blæst omkring ham og sagen ville ende med at enten fik jeg
>ham fyret eller også blev der skiftet skole.

Og det er noget forbandet svineri. Berufsverbot.

Jeg ved fra andre grupper at Kim2000 er en meget omsorgsfuld lærer, og
det er alene hans lærergerning han skal bedømmes på som lærer. Faneme
gale mig ikke hans personlige politiske holdninger.


Kim2000 (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 30-01-06 18:59


"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
news:g5fst1hbgikpg8vnqlbavjhb4nrerin9qf@4ax.com...
> On Mon, 30 Jan 2006 17:04:40 +0100, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
> wrote:
>>
>>Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
>>overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på en
>>lille
>>ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan noget.
>>
>
> Det var dog absurd.
> Men jeg går ud fra at du så forlængst har bekymret dig om de børn
> Wilstrup underviser så. Det er ikke småting, Arne har udtrykt sig
> meget kontroversielt omkring i tidens løb.
>
>>Det er vores børn det handler om og sådan en type ville få alvorlige
>>problemer hvis han underviste min unge, jeg ville gøre alt hvad jeg kunne
>>for at få skabt blæst omkring ham og sagen ville ende med at enten fik jeg
>>ham fyret eller også blev der skiftet skole.
>
> Og det er noget forbandet svineri. Berufsverbot.
>
> Jeg ved fra andre grupper at Kim2000 er en meget omsorgsfuld lærer, og
> det er alene hans lærergerning han skal bedømmes på som lærer. Faneme
> gale mig ikke hans personlige politiske holdninger.
>

Jeg takker for opbakningen, og for at nogle ihvertfald er parat til at gå
gennem ild og vand for at sikre at alle har ret til at udtrykke deres
holdninger, også selvom man måske er dybt uenig i dem.



Wilstrup (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 30-01-06 19:49


"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
news:43de53d1$0$38730$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> Det var dog absurd.
>> Men jeg går ud fra at du så forlængst har bekymret dig om de børn
>> Wilstrup underviser så. Det er ikke småting, Arne har udtrykt sig
>> meget kontroversielt omkring i tidens løb.

Jeg kan sagtens adskille tingene.
[...]

>>
>> Og det er noget forbandet svineri. Berufsverbot.

Og det har vi også haft herhjemme.
>>
>> Jeg ved fra andre grupper at Kim2000 er en meget omsorgsfuld lærer, og
>> det er alene hans lærergerning han skal bedømmes på som lærer. Faneme
>> gale mig ikke hans personlige politiske holdninger.

Nemlig.
>>
>
> Jeg takker for opbakningen, og for at nogle ihvertfald er parat til at gå
> gennem ild og vand for at sikre at alle har ret til at udtrykke deres
> holdninger, også selvom man måske er dybt uenig i dem.

præcis.
--
Wilstrup



Kim Larsen (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-02-06 03:09

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
news:43de53d1$0$38730$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
> news:g5fst1hbgikpg8vnqlbavjhb4nrerin9qf@4ax.com...
>> On Mon, 30 Jan 2006 17:04:40 +0100, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
>> wrote:
>>>
>>>Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
>>>overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på en
>>>lille
>>>ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan noget.
>>>
>>
>> Det var dog absurd.
>> Men jeg går ud fra at du så forlængst har bekymret dig om de børn
>> Wilstrup underviser så. Det er ikke småting, Arne har udtrykt sig
>> meget kontroversielt omkring i tidens løb.
>>
>>>Det er vores børn det handler om og sådan en type ville få alvorlige
>>>problemer hvis han underviste min unge, jeg ville gøre alt hvad jeg kunne
>>>for at få skabt blæst omkring ham og sagen ville ende med at enten fik
>>>jeg
>>>ham fyret eller også blev der skiftet skole.
>>
>> Og det er noget forbandet svineri. Berufsverbot.
>>
>> Jeg ved fra andre grupper at Kim2000 er en meget omsorgsfuld lærer, og
>> det er alene hans lærergerning han skal bedømmes på som lærer. Faneme
>> gale mig ikke hans personlige politiske holdninger.
>>
>
> Jeg takker for opbakningen, og for at nogle ihvertfald er parat til at gå
> gennem ild og vand for at sikre at alle har ret til at udtrykke deres
> holdninger, også selvom man måske er dybt uenig i dem.

Nazi-røv.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Kim2000 (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 02-02-06 06:29


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:43e169f3$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:43de53d1$0$38730$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> "Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
>> news:g5fst1hbgikpg8vnqlbavjhb4nrerin9qf@4ax.com...
>>> On Mon, 30 Jan 2006 17:04:40 +0100, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
>>> wrote:
>>>>
>>>>Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
>>>>overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på en
>>>>lille
>>>>ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan noget.
>>>>
>>>
>>> Det var dog absurd.
>>> Men jeg går ud fra at du så forlængst har bekymret dig om de børn
>>> Wilstrup underviser så. Det er ikke småting, Arne har udtrykt sig
>>> meget kontroversielt omkring i tidens løb.
>>>
>>>>Det er vores børn det handler om og sådan en type ville få alvorlige
>>>>problemer hvis han underviste min unge, jeg ville gøre alt hvad jeg
>>>>kunne
>>>>for at få skabt blæst omkring ham og sagen ville ende med at enten fik
>>>>jeg
>>>>ham fyret eller også blev der skiftet skole.
>>>
>>> Og det er noget forbandet svineri. Berufsverbot.
>>>
>>> Jeg ved fra andre grupper at Kim2000 er en meget omsorgsfuld lærer, og
>>> det er alene hans lærergerning han skal bedømmes på som lærer. Faneme
>>> gale mig ikke hans personlige politiske holdninger.
>>>
>>
>> Jeg takker for opbakningen, og for at nogle ihvertfald er parat til at gå
>> gennem ild og vand for at sikre at alle har ret til at udtrykke deres
>> holdninger, også selvom man måske er dybt uenig i dem.
>
> Nazi-røv.
>

Endnu en begrundelse til ikke at skrive indlæg kl 3 om natten. De bliver
simpelthen både mærkværdige og dumme.

mvh
Kim



Kim Larsen (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-02-06 03:09

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
news:g5fst1hbgikpg8vnqlbavjhb4nrerin9qf@4ax.com...
> On Mon, 30 Jan 2006 17:04:40 +0100, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
> wrote:
>>
>>Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
>>overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på en
>>lille
>>ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan noget.
>>
>
> Det var dog absurd.
> Men jeg går ud fra at du så forlængst har bekymret dig om de børn
> Wilstrup underviser så. Det er ikke småting, Arne har udtrykt sig
> meget kontroversielt omkring i tidens løb.
>
>>Det er vores børn det handler om og sådan en type ville få alvorlige
>>problemer hvis han underviste min unge, jeg ville gøre alt hvad jeg kunne
>>for at få skabt blæst omkring ham og sagen ville ende med at enten fik jeg
>>ham fyret eller også blev der skiftet skole.
>
> Og det er noget forbandet svineri. Berufsverbot.
>
> Jeg ved fra andre grupper at Kim2000 er en meget omsorgsfuld lærer, og
> det er alene hans lærergerning han skal bedømmes på som lærer. Faneme
> gale mig ikke hans personlige politiske holdninger.

Hvis det er sådan en omgang nazistisk lort, så kan du fandme tro nej, det
ville jeg aldrig tillade, det er der ingen børn som skal udsættes for.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Jens Bruun (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 30-01-06 17:46

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:43de392c$0$15793$14726298@news.sunsite.dk

> Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
> overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på
> en lille ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan
> noget.
>
> Det er vores børn det handler om og sådan en type ville få alvorlige
> problemer hvis han underviste min unge, jeg ville gøre alt hvad jeg
> kunne for at få skabt blæst omkring ham og sagen ville ende med at
> enten fik jeg ham fyret eller også blev der skiftet skole.

Du afslører med ovenstående, at du ikke bare er sjælden uintelligent, men
også et rigtigt dumt svin. Jeg håber ikke, jeg nogen sinde står ansigt til
ansigt med dig.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Kim2000 (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 30-01-06 18:57


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:43de392c$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1h9yulo.bdn5631ryz95pN%per@RQNNE.invalid...
>> Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:
>>
>>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:43dd1989$0$38656$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>>> > Nå, nu er man altså nazist, hvis man er imod afbrændning af flaget??
>>> > Man
>>> > skal høre meget....
>>
>>> Ja hvis du opfordrer til bombning af fremmede lande er der efter min
>>> mening
>>> ingen forskel på dig og en islamisk terrorist, i er lige farlige, om end
>>> jeg
>>> er tilbøjelig til at anse dig som farligere og interessant for PET at
>>> overvåge.
>>
>> Kim2000 er altså folkeskolelærer ...
>
> Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
> overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på en
> lille ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan noget.

Tja, cirka 3 års løn for uberettiget fyring. Den slags sager er skam før
blevet prøvet ved retten. Sidst sådan en sag blev afprøvet gav det 50.000
kroner i erstatning for at være bortvist i fire dage pga et læserbrev i EB,
siden dengang i midt halvfemserne har også kommunerne forstået at en lærer
gerne må have en holdning, og ja en lærer må endda være medlem af DF og
endda være aktiv i DF, naturligvis underforstået at man ikke tager
holdningen med ind i klasseværelset, men det gælder også hvis man er VS´er.

Jeg har i fuldt alvor hørt på seminariestuderende, der mente at hvis man var
medlem af DF skulle man ikke have lov til at undervise!! Jojo, i fuldt
alvor. I starten grinte jeg også da jeg hørte det, indtil det gik op for mig
at personerne faktisk mente det.

Så lad mig da blot sige det igen, hele bundtet burde bombes tilbage til
stenalderen - eller rettere frem til stenalderen. Hvordan kan det være, at
du mener det er rimeligt at regeringen skal afstand fra tegningerne, men
hvorfor hører vi dig ikke kræve at regeringerne i Mellemøsten skal tage
afstand fra flagafbrændingen?

Jeg skrev helt præcis at det måtte være rimeligt og på sin plads at den
danske regering afkrævede at Palæstinas regering tog afstand fra
krænkelserne mod vores flag og at de fandt de skyldige, men så er man jo
åbenbart nazist?? Jeg skrev det måske nok lidt firkantet i kampens hede,
fordi jeg mildst talt var/er rasende.

>
> Det er vores børn det handler om og sådan en type ville få alvorlige
> problemer hvis han underviste min unge, jeg ville gøre alt hvad jeg kunne
> for at få skabt blæst omkring ham og sagen ville ende med at enten fik jeg
> ham fyret eller også blev der skiftet skole.
>

Aha, så en dansk avis må ikke bringe satire, muslimerne må gerne brænde det
danske flag, og jeg må ikke udtrykke min holdning. Jeg kan virkelig se du
har styr på de demokratiske dyder.... Lad mig ´gætte på, at du ikke havde
reageret sådan, hvis jeg havde kritiseret USA´s Irak krig?

Det står enhver frit at skifte skole, så må du se om du kan finde en skole,
hvor alle lærerene acceptere at det danske flag brændes og at det er okay at
mellemøsten skal diktere vores demokrati. Du må heller gå efter en skole på
Nørrebro, og end ikke der finder du hvad du søger - det håber jeg da ikke.



Wilstrup (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 30-01-06 19:54


"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
news:43de5369$0$38704$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Det står enhver frit at skifte skole, så må du se om du kan finde en
skole,
> hvor alle lærerene acceptere at det danske flag brændes og at det er okay
> at mellemøsten skal diktere vores demokrati. Du må heller gå efter en
> skole på Nørrebro, og end ikke der finder du hvad du søger - det håber jeg
> da ikke.

Jeg ved ikke hvad din holdning er her, Kim2000, men bortset fra at jeg
naturligvis mener at du har lov til at sige hvad du vil under ansvar for
domstolene, så er det da en besynderlig reaktion fordi man brænder en eller
anden ligegyldig klud af.

Men det er da interessant at man nægter at forstå muslimsk vrede over
Muhamedtegninger, der faktisk er ondskabsfulde og fornærmende, medens man
har en forfærdelig mimoseholdning til tingene når det går ud over en selv.

Hvem sagde hykleri?

Der er en række danskere der mener at det er forfærdeligt at de brænder
vores flag af - javist, men det er da lige så forfærdeligt at man
fremstiller deres hellige mand som en der er landevejsrøver eller kaster med
bomber. Jeg har svært ved at være forarget her.


--
Wilstrup



Per Rønne (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 30-01-06 20:12

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> Der er en række danskere der mener at det er forfærdeligt at de brænder
> vores flag af - javist, men det er da lige så forfærdeligt at man
> fremstiller deres hellige mand som en der er landevejsrøver eller kaster med
> bomber.

Ja, det sidste gjorde han i hvert fald ikke, men lad mig da så lige
bringe et læserbrev fra dagens Berlingske Tidende som nok skal bringe
nogens p.. i kog:

Danmark skal sætte hælene i nu
Muslimerne har åbenbart den opfattelse, at deres selvpålagte forbud mod
at afbilde profeten Muhammed - der som bekendt både var pædofil,
massemorder og landevejsrøver - også skal være et forbud, der gælder for
alle andre af denne verdens mennesker. Islam står også over loven i
lande, der ikke bekender sig til denne religion.
Det er helt uacceptabelt for Danmark, at muslimer skal bestemme over
vores ytringsfrihed, hvad enten der er tale om den verbale, trykte,
elektroniske eller skrevne.
Den saudiske ambassadør i Danmark er blevet hjemkaldt som protest mod,
at statsministeren ikke vil censurere den danske presse i sagen om
Muhammed-tegningerne. Saudiske supermarkeder boycotter danske
mejeriprodukter af samme årsag. Det er selvfølgelig deres ret. Men det
er at rette smed for bager.
Danmark må nu hurtigt træde i karakter, inden sagen løber helt løbsk for
denne verdens muslimsk styrede nationer. Som en begyndelse må Danmark
stoppe alle former for økonomisk hjælp til muslimske lande. Vi må i gang
med en kampagne for at få danske turister til at undgå at holde ferie i
f.eks. Tyrkiet, Marokko, Tunesien og Egypten til en begyndelse. Og al
økonomisk hjælp til det palæstinensiske selvstyre må stoppes
øjeblikkeligt. Vore soldater må hurtigst muligt ud af Irak og
Afghanistan, hvor muslimske fundamentalister er i hastig fremmarch.
Danmarks ambassadører bør naturligvis hjemkaldes fra alle disse lande
inklusive Pakistan, hvorfra der er fremsat mordtrusler mod
Jyllands-Posten og danske bladtegnere. Hvis ikke Danmark sætter hælene i
nu - i modsætning til f.eks. følgagtige Norge og Sverige - vil
muslimerne fortsætte og øge presset mod den vestlige verden.
Vagn Kviesgaard
Redaktør
Grønningen 36
4220 Korsør
==

Ja, det med at han var pædofil, massemorder og landevejsrøver er mig
bekendt også noget man kan læse om i Kåre Bluitgens nye bog - som jeg så
småt er begyndt at læse. 249, forlaget Høst og Søn.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Wilstrup (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 30-01-06 20:27


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1h9zu7w.1djb03b1uoztetN%per@RQNNE.invalid...
> Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:
>
>> Der er en række danskere der mener at det er forfærdeligt at de brænder
>> vores flag af - javist, men det er da lige så forfærdeligt at man
>> fremstiller deres hellige mand som en der er landevejsrøver eller kaster
>> med
>> bomber.
>
> Ja, det sidste gjorde han i hvert fald ikke, men lad mig da så lige
> bringe et læserbrev fra dagens Berlingske Tidende som nok skal bringe
> nogens p.. i kog:
>
> Danmark skal sætte hælene i nu
> Muslimerne har åbenbart den opfattelse, at deres selvpålagte forbud mod
> at afbilde profeten Muhammed - der som bekendt både var pædofil,
> massemorder og landevejsrøver - også skal være et forbud, der gælder for
> alle andre af denne verdens mennesker. Islam står også over loven i
> lande, der ikke bekender sig til denne religion.
> Det er helt uacceptabelt for Danmark, at muslimer skal bestemme over
> vores ytringsfrihed, hvad enten der er tale om den verbale, trykte,
> elektroniske eller skrevne.
> Den saudiske ambassadør i Danmark er blevet hjemkaldt som protest mod,
> at statsministeren ikke vil censurere den danske presse i sagen om
> Muhammed-tegningerne. Saudiske supermarkeder boycotter danske
> mejeriprodukter af samme årsag. Det er selvfølgelig deres ret. Men det
> er at rette smed for bager.
> Danmark må nu hurtigt træde i karakter, inden sagen løber helt løbsk for
> denne verdens muslimsk styrede nationer. Som en begyndelse må Danmark
> stoppe alle former for økonomisk hjælp til muslimske lande. Vi må i gang
> med en kampagne for at få danske turister til at undgå at holde ferie i
> f.eks. Tyrkiet, Marokko, Tunesien og Egypten til en begyndelse. Og al
> økonomisk hjælp til det palæstinensiske selvstyre må stoppes
> øjeblikkeligt. Vore soldater må hurtigst muligt ud af Irak og
> Afghanistan, hvor muslimske fundamentalister er i hastig fremmarch.
> Danmarks ambassadører bør naturligvis hjemkaldes fra alle disse lande
> inklusive Pakistan, hvorfra der er fremsat mordtrusler mod
> Jyllands-Posten og danske bladtegnere. Hvis ikke Danmark sætter hælene i
> nu - i modsætning til f.eks. følgagtige Norge og Sverige - vil
> muslimerne fortsætte og øge presset mod den vestlige verden.
> Vagn Kviesgaard
> Redaktør
> Grønningen 36
> 4220 Korsør
> ==
>
> Ja, det med at han var pædofil, massemorder og landevejsrøver er mig
> bekendt også noget man kan læse om i Kåre Bluitgens nye bog - som jeg så
> småt er begyndt at læse. 249, forlaget Høst og Søn.
'
1. redaktørens indlæg er tåbeligt og i øvrigt skrevet på dårlig dansk.
2. jeg vil sikkert ikke tro at det vækker jubel, når jeg så mener at med
sådanne holdninger kan jeg såmænd godt forstå hvorfor det danske flag
brændes af.
3.Jeg vil ikke røre Bluitgens pamflet med en ildtang - han får større
opmærksomhed end han fortjener. Jeg giver ikke fem devaluerede kroner for
hans "bog" om Islam, og det er godt at det ikke er en bog, der nødvendigvis
skal læses af skolebørn i vore folkeskoler - godt at det ikke også er blevet
en "kanon".
--
Wilstrup



Per Rønne (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 30-01-06 21:04

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> 1. redaktørens indlæg er tåbeligt og i øvrigt skrevet på dårlig dansk.

Ja, jeg ved ikke hvad han er redaktør for - Korsør Fodboldklubs
medlemsblad?

> 2. jeg vil sikkert ikke tro at det vækker jubel, når jeg så mener at med
> sådanne holdninger kan jeg såmænd godt forstå hvorfor det danske flag
> brændes af.

Her er jo så tale om en reaktion på at det danske flag brændes af ...

> 3.Jeg vil ikke røre Bluitgens pamflet med en ildtang - han får større
> opmærksomhed end han fortjener. Jeg giver ikke fem devaluerede kroner for
> hans "bog" om Islam, og det er godt at det ikke er en bog, der nødvendigvis
> skal læses af skolebørn i vore folkeskoler - godt at det ikke også er blevet
> en "kanon".

Den er nu ellers beregnet til /også/ at kunne læses af børn, »for hele
familien«. Det var jo derfor det var nødvendigt med en illustrator.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Wilstrup (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 30-01-06 21:09


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1h9zwy1.jpm92f7u1ejjN%per@RQNNE.invalid...
> > Den er nu ellers beregnet til /også/ at kunne læses af børn, »for hele
> familien«. Det var jo derfor det var nødvendigt med en illustrator.

Han elendige bog, som jeg også diskuterede med ham i radioen om, var
ligeledes beregnet til børn i folkeskolen - men den skød langt over målet og
virkede mere pubertær end som oplysende bog.
--
Wilstrup



Per Rønne (31-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 31-01-06 04:51

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1h9zwy1.jpm92f7u1ejjN%per@RQNNE.invalid...
> > > Den er nu ellers beregnet til /også/ at kunne læses af børn, »for hele
> > familien«. Det var jo derfor det var nødvendigt med en illustrator.
>
> Han elendige bog, som jeg også diskuterede med ham i radioen om, var
> ligeledes beregnet til børn i folkeskolen - men den skød langt over målet og
> virkede mere pubertær end som oplysende bog.

Hans Muhamed-biografi, som jeg altså nu har købt, bliver den første af
hans bøger jeg læser.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Kim Larsen (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-02-06 03:25

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:43de60dd$0$84018$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:43de5369$0$38704$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Det står enhver frit at skifte skole, så må du se om du kan finde en
> skole,
>> hvor alle lærerene acceptere at det danske flag brændes og at det er okay
>> at mellemøsten skal diktere vores demokrati. Du må heller gå efter en
>> skole på Nørrebro, og end ikke der finder du hvad du søger - det håber
>> jeg da ikke.
>
> Jeg ved ikke hvad din holdning er her, Kim2000, men bortset fra at jeg
> naturligvis mener at du har lov til at sige hvad du vil under ansvar for
> domstolene, så er det da en besynderlig reaktion fordi man brænder en
> eller anden ligegyldig klud af.

Inden du tager ham i forsvar, Arne, skal du lige være klar at manden går ind
formassedrab på uskyldige mennesker. Er det noget du har lyst til at
forsvare ?

Her er hvad den herlige fætter Kim2000 fyrede af:

news:43dd0fb0$0$38668$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

"...
Du har vist ikke forstået alvoren..... de brændte det danske flag. Det kan
tage hele deres "frihedskamp" og stikke det lodret op i røxxx, de skal ha en
bombe hele flokken af terrorister, og naturligvis er kan man starte med at
give deres regering 12 timer til at beklage, undskylde, fange de skyldige og
idømme dem en passende straf. Hvis de gør det, så kan vi - måske - se gennem
fingre med det svineri.
...."

Det er den slags du er i gang med at forsvare, Arne. Hvis man fyrer sådan
noget af, er man i mine øjne helt ude på den yderste flanke af den skingre
højrefløj og det kommer Kim2000 ikke til at kunne rende fra mere.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Wilstrup (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 02-02-06 08:07


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:43e16d88$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
> Inden du tager ham i forsvar, Arne, skal du lige være klar at manden går
ind
> formassedrab på uskyldige mennesker. Er det noget du har lyst til at
> forsvare ?

Overhovedet ikke - læs venligst længere nede:
>
> Her er hvad den herlige fætter Kim2000 fyrede af:
>
> news:43dd0fb0$0$38668$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>
> "...
> Du har vist ikke forstået alvoren..... de brændte det danske flag. Det kan
> tage hele deres "frihedskamp" og stikke det lodret op i røxxx, de skal ha
> en
> bombe hele flokken af terrorister, og naturligvis er kan man starte med at
> give deres regering 12 timer til at beklage, undskylde, fange de skyldige
> og
> idømme dem en passende straf. Hvis de gør det, så kan vi - måske - se
> gennem
> fingre med det svineri.
> ..."
>
> Det er den slags du er i gang med at forsvare, Arne. Hvis man fyrer sådan
> noget af, er man i mine øjne helt ude på den yderste flanke af den skingre
> højrefløj og det kommer Kim2000 ikke til at kunne rende fra mere.

Jeg vil på ingen måde forsvare den slags, men jeg tror at det er skrevet i
vrede - på den anden side var du og kim2000 jo pot og pande i debatten om
skolemadsordningen i Københavns skolevæsen, så det kan da være lidt
forvirrende at du på den ene side står last og brast om hans udtalelser her,
samtidig med at du nu pludselig vender på en tallerken og kalder ham for
nazi-røv.
Men måske har du fået en anden opfattelse af ham nu, hvor hans "sande" natur
er kommet frem?

Jeg tager som sagt stærkt afstand fra Kim2000s udtalelse og finder dem
direkte ubehagelige og tåbelige, men jeg kan da bære over med dem, hvis de
blot er skrevet i et øjebliks afmagt og vrede.


Jeg ved at en række højrefløjsere her kalder mig for stalinist, for
folkemordsforherliger m.v. fordi disse ikke har hjerne nok til at se at man
godt kan analysere begivenheder i historien uden nødvendigvis at være lig
med dem, man analyserer.

På samme måde kan enkelte udtalelser skrevet i vrede eller ophidselse
naturligvis få en drejning der ikke er tilsigtet - du vil i hvert fald
bemærke at jeg netop i diskussionen om KØSS var på kolissionskurs - ikke
blot med dig, men også med Kim2000, så det vil bestemt ikke være sådan at
jeg pr. automatik forsvarer ham.

Jeg havde blot ikke læst hans indlæg -for så havde han fået på puklen
--
Wilstrup






Kim2000 (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 02-02-06 16:49


"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:43e1af7e$0$84024$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e16d88$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
> > Inden du tager ham i forsvar, Arne, skal du lige være klar at manden går
> ind
>> formassedrab på uskyldige mennesker. Er det noget du har lyst til at
>> forsvare ?
>
> Overhovedet ikke - læs venligst længere nede:
>>
>> Her er hvad den herlige fætter Kim2000 fyrede af:
>>
>> news:43dd0fb0$0$38668$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>>
>> "...
>> Du har vist ikke forstået alvoren..... de brændte det danske flag. Det
>> kan
>> tage hele deres "frihedskamp" og stikke det lodret op i røxxx, de skal ha
>> en
>> bombe hele flokken af terrorister, og naturligvis er kan man starte med
>> at
>> give deres regering 12 timer til at beklage, undskylde, fange de skyldige
>> og
>> idømme dem en passende straf. Hvis de gør det, så kan vi - måske - se
>> gennem
>> fingre med det svineri.
>> ..."
>>
>> Det er den slags du er i gang med at forsvare, Arne. Hvis man fyrer sådan
>> noget af, er man i mine øjne helt ude på den yderste flanke af den
>> skingre højrefløj og det kommer Kim2000 ikke til at kunne rende fra mere.
>
> Jeg vil på ingen måde forsvare den slags, men jeg tror at det er skrevet i
> vrede - på den anden side var du og kim2000 jo pot og pande i debatten om
> skolemadsordningen i Københavns skolevæsen, så det kan da være lidt
> forvirrende at du på den ene side står last og brast om hans udtalelser
> her, samtidig med at du nu pludselig vender på en tallerken og kalder ham
> for nazi-røv.
> Men måske har du fået en anden opfattelse af ham nu, hvor hans "sande"
> natur er kommet frem?
>
> Jeg tager som sagt stærkt afstand fra Kim2000s udtalelse og finder dem
> direkte ubehagelige og tåbelige, men jeg kan da bære over med dem, hvis de
> blot er skrevet i et øjebliks afmagt og vrede.
>

Selvfølgelig er de det, og det er forklaret til Kim Larsen (og alle andre),
men for Hr. Larsen vælger åbenbart den taktik at det ikke er nok og det skal
undskylde og beklages på den rette måde med de rette ord "for det gælder".

> Jeg ved at en række højrefløjsere her kalder mig for stalinist, for
> folkemordsforherliger m.v. fordi disse ikke har hjerne nok til at se at
> man godt kan analysere begivenheder i historien uden nødvendigvis at være
> lig med dem, man analyserer.

Og til det må man vel blot sige; sådan er der så meget. Personligt mindes
jeg ikke du skulle have taget Stalin i forsvar, men man kan jo sagtens
analysere en sag uden at være enig. Nøgternt set er man fx nødt til at være
en smule imponeret Gobbels pr arbejde, selvom man i samme åndedrag synes det
var afskyligt, ligesom man kun kan være imponeret over Rommels militær
formåen i Afrika, selvom man tager afstand fra det tyskerne forsøgte at
opnå.

>
> På samme måde kan enkelte udtalelser skrevet i vrede eller ophidselse
> naturligvis få en drejning der ikke er tilsigtet - du vil i hvert fald
> bemærke at jeg netop i diskussionen om KØSS var på kolissionskurs - ikke
> blot med dig, men også med Kim2000, så det vil bestemt ikke være sådan at
> jeg pr. automatik forsvarer ham.

I et debatforum er det vel hele formålet at spejle sin egen mening med
andres, ikke at danne små kliker der bakker hinanden op i et og alt.

>
> Jeg havde blot ikke læst hans indlæg -for så havde han fået på puklen

Yes yes, men det spildte kræfter, jeg har givet mig selv på puklen for det




Per Rønne (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 30-01-06 19:57

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> Så lad mig da blot sige det igen, hele bundtet burde bombes tilbage til
> stenalderen - eller rettere frem til stenalderen. Hvordan kan det være, at
> du mener det er rimeligt at regeringen skal afstand fra tegningerne, men
> hvorfor hører vi dig ikke kræve at regeringerne i Mellemøsten skal tage
> afstand fra flagafbrændingen?

For slet ikke at tale om at den saudiske regering finder det den
naturligste sag af verden at halshugge en 23-årig saudisk dreng for blot
at /eje/ en bibel.

Saudierne burde vist ikke være de første til at prædike religiøs
»tolerance«.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Kim Larsen (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-02-06 03:12

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
news:43de5369$0$38704$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:43de392c$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...
>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:1h9yulo.bdn5631ryz95pN%per@RQNNE.invalid...
>>> Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:
>>>
>>>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:43dd1989$0$38656$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>
>>>> > Nå, nu er man altså nazist, hvis man er imod afbrændning af flaget??
>>>> > Man
>>>> > skal høre meget....
>>>
>>>> Ja hvis du opfordrer til bombning af fremmede lande er der efter min
>>>> mening
>>>> ingen forskel på dig og en islamisk terrorist, i er lige farlige, om
>>>> end jeg
>>>> er tilbøjelig til at anse dig som farligere og interessant for PET at
>>>> overvåge.
>>>
>>> Kim2000 er altså folkeskolelærer ...
>>
>> Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
>> overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på en
>> lille ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan noget.
>
> Tja, cirka 3 års løn for uberettiget fyring. Den slags sager er skam før
> blevet prøvet ved retten. Sidst sådan en sag blev afprøvet gav det 50.000

Du er et dumt svin, Kim. Jeg ville gøre alt hvad der stod i min magt for at
fjerne mit barn fra sådan en personage som dig, det kan jeg love dig alt om
og ingen ville bagefter være i tvivl om dine udtalelser, det kan du stole
på.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Kim Larsen (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-02-06 03:37

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
news:43de5369$0$38704$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:43de392c$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...
>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:1h9yulo.bdn5631ryz95pN%per@RQNNE.invalid...
>>> Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:
>>>
>>>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:43dd1989$0$38656$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>
>>>> > Nå, nu er man altså nazist, hvis man er imod afbrændning af flaget??
>>>> > Man
>>>> > skal høre meget....
>>>
>>>> Ja hvis du opfordrer til bombning af fremmede lande er der efter min
>>>> mening
>>>> ingen forskel på dig og en islamisk terrorist, i er lige farlige, om
>>>> end jeg
>>>> er tilbøjelig til at anse dig som farligere og interessant for PET at
>>>> overvåge.
>>>
>>> Kim2000 er altså folkeskolelærer ...
>>
>> Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
>> overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på en
>> lille ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan noget.
>
> Tja, cirka 3 års løn for uberettiget fyring. Den slags sager er skam før
> blevet prøvet ved retten. Sidst sådan en sag blev afprøvet gav det 50.000
> kroner i erstatning for at være bortvist i fire dage pga et læserbrev i
> EB, siden dengang i midt halvfemserne har også kommunerne forstået at en
> lærer gerne må have en holdning, og ja en lærer må endda være medlem af DF
> og endda være aktiv i DF, naturligvis underforstået at man ikke tager
> holdningen med ind i klasseværelset, men det gælder også hvis man er
> VS´er.
>
> Jeg har i fuldt alvor hørt på seminariestuderende, der mente at hvis man
> var medlem af DF skulle man ikke have lov til at undervise!! Jojo, i fuldt
> alvor. I starten grinte jeg også da jeg hørte det, indtil det gik op for
> mig at personerne faktisk mente det.
>
> Så lad mig da blot sige det igen, hele bundtet burde bombes tilbage til
> stenalderen - eller rettere frem til stenalderen. Hvordan kan det være, at
> du mener det er rimeligt at regeringen skal afstand fra tegningerne, men
> hvorfor hører vi dig ikke kræve at regeringerne i Mellemøsten skal tage
> afstand fra flagafbrændingen?
>
> Jeg skrev helt præcis at det måtte være rimeligt og på sin plads at den
> danske regering afkrævede at Palæstinas regering tog afstand fra
> krænkelserne mod vores flag og at de fandt de skyldige, men så er man jo
> åbenbart nazist?? Jeg skrev det måske nok lidt firkantet i kampens hede,
> fordi jeg mildst talt var/er rasende.

Løgnhals !!! Her er hvad du skrev:

news:43dd0fb0$0$38668$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

"...
Du har vist ikke forstået alvoren..... de brændte det danske flag. Det kan
tage hele deres "frihedskamp" og stikke det lodret op i røxxx, de skal ha en
bombe hele flokken af terrorister, og naturligvis er kan man starte med at
give deres regering 12 timer til at beklage, undskylde, fange de skyldige og
idømme dem en passende straf. Hvis de gør det, så kan vi - måske - se gennem
fingre med det svineri.
...."

Du opfordrer til massedrab !!! Du er da skide-ligeglad med hvem det rammer
og hvad deres rolle er i noget som helst. Du går ind for drab på andre
mennesker for et flags skyld, dit dumme svin. Det skal du ikke have lov til
at rende fra. Du skal ikke fremstå som at have en afbalanceret holdning til
noget som helst når sådan nogle ting bliver fyret af og helt nøjagtig vil
jeg blæse på dit sindsstemning da du skrev det. Kan du ikke styre det
fascistoide skriveri, så tag dig en nervepille.

Du har det valg at tage skarp afstand fra dit ovenstående citerede skriveri
og det endda gentagne gange i lang tid uden tilbagefald ellers skal jeg
fandme nok minde dig om det her, det kan du stole på min fine ven.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Kim2000 (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 02-02-06 06:40


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:43e17063$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:43de5369$0$38704$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43de392c$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...
>>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:1h9yulo.bdn5631ryz95pN%per@RQNNE.invalid...
>>>> Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:
>>>>
>>>>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>>>>> news:43dd1989$0$38656$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>>
>>>>> > Nå, nu er man altså nazist, hvis man er imod afbrændning af flaget??
>>>>> > Man
>>>>> > skal høre meget....
>>>>
>>>>> Ja hvis du opfordrer til bombning af fremmede lande er der efter min
>>>>> mening
>>>>> ingen forskel på dig og en islamisk terrorist, i er lige farlige, om
>>>>> end jeg
>>>>> er tilbøjelig til at anse dig som farligere og interessant for PET at
>>>>> overvåge.
>>>>
>>>> Kim2000 er altså folkeskolelærer ...
>>>
>>> Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
>>> overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på en
>>> lille ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan noget.
>>
>> Tja, cirka 3 års løn for uberettiget fyring. Den slags sager er skam før
>> blevet prøvet ved retten. Sidst sådan en sag blev afprøvet gav det 50.000
>> kroner i erstatning for at være bortvist i fire dage pga et læserbrev i
>> EB, siden dengang i midt halvfemserne har også kommunerne forstået at en
>> lærer gerne må have en holdning, og ja en lærer må endda være medlem af
>> DF og endda være aktiv i DF, naturligvis underforstået at man ikke tager
>> holdningen med ind i klasseværelset, men det gælder også hvis man er
>> VS´er.
>>
>> Jeg har i fuldt alvor hørt på seminariestuderende, der mente at hvis man
>> var medlem af DF skulle man ikke have lov til at undervise!! Jojo, i
>> fuldt alvor. I starten grinte jeg også da jeg hørte det, indtil det gik
>> op for mig at personerne faktisk mente det.
>>
>> Så lad mig da blot sige det igen, hele bundtet burde bombes tilbage til
>> stenalderen - eller rettere frem til stenalderen. Hvordan kan det være,
>> at du mener det er rimeligt at regeringen skal afstand fra tegningerne,
>> men hvorfor hører vi dig ikke kræve at regeringerne i Mellemøsten skal
>> tage afstand fra flagafbrændingen?
>>
>> Jeg skrev helt præcis at det måtte være rimeligt og på sin plads at den
>> danske regering afkrævede at Palæstinas regering tog afstand fra
>> krænkelserne mod vores flag og at de fandt de skyldige, men så er man jo
>> åbenbart nazist?? Jeg skrev det måske nok lidt firkantet i kampens hede,
>> fordi jeg mildst talt var/er rasende.
>
> Løgnhals !!! Her er hvad du skrev:
>
> news:43dd0fb0$0$38668$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>
> "...
> Du har vist ikke forstået alvoren..... de brændte det danske flag. Det kan
> tage hele deres "frihedskamp" og stikke det lodret op i røxxx, de skal ha
> en
> bombe hele flokken af terrorister, og naturligvis er kan man starte med at
> give deres regering 12 timer til at beklage, undskylde, fange de skyldige
> og
> idømme dem en passende straf. Hvis de gør det, så kan vi - måske - se
> gennem
> fingre med det svineri.
> ..."
>
> Du opfordrer til massedrab !!! Du er da skide-ligeglad med hvem det
> rammer og hvad deres rolle er i noget som helst. Du går ind for drab på
> andre mennesker for et flags skyld, dit dumme svin. Det skal du ikke have
> lov til at rende fra. Du skal ikke fremstå som at have en afbalanceret
> holdning til noget som helst når sådan nogle ting bliver fyret af og helt
> nøjagtig vil jeg blæse på dit sindsstemning da du skrev det. Kan du ikke
> styre det fascistoide skriveri, så tag dig en nervepille.

de=dem der brændte flaget

>
> Du har det valg at tage skarp afstand fra dit ovenstående citerede
> skriveri og det endda gentagne gange i lang tid uden tilbagefald ellers
> skal jeg fandme nok minde dig om det her, det kan du stole på min fine
> ven.
>

Se nu Kim, sådan kan det gå når man bliver rasende, du er rasende over mit
første indlæg, der er afsendt umiddelbart efter jeg så flaget blíve brændt.
Jeg synes det er lidt mærkværdigt du her et par dage efter springer helt i
luften over det, men lad det nu ligge. Lad det være helt klart og tydeligt
at indlægget er skrevet i vrede og at jeg naturligvis ikke går ind for
folkemord. De personer der brændte flaget burde stilles for en domstol og få
en passende straf for dette, ifølge deres lov er det vel piskning eller
sådan noget(?) ifølge dansk lov vil det vel være hæfte(?).

Nu er det så heldigt at jeg ikke er politiker, men en privatperson, der har
den ret at springe i luften og fortsat kun repræsentere mig selv, var jeg
politiker havde jeg talt til femhundrede bagfra inden jeg kom med en
udtalelse

Og så er det indlæg hermed aflivet fra min side.

Jeg mener ikke det vil være urimeligt at den danske regering krævede at det
palæstinæstiske selvstyre tog afstand fra den slags handlinger (at brænde
flag), hvad mener du?

mvh
Kim



Kim Larsen (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-02-06 07:26

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
news:43e19b18$0$38720$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e17063$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43de5369$0$38704$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>
>>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:43de392c$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>>>> news:1h9yulo.bdn5631ryz95pN%per@RQNNE.invalid...
>>>>> Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:
>>>>>
>>>>>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>>>>>> news:43dd1989$0$38656$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>>>
>>>>>> > Nå, nu er man altså nazist, hvis man er imod afbrændning af
>>>>>> > flaget?? Man
>>>>>> > skal høre meget....
>>>>>
>>>>>> Ja hvis du opfordrer til bombning af fremmede lande er der efter min
>>>>>> mening
>>>>>> ingen forskel på dig og en islamisk terrorist, i er lige farlige, om
>>>>>> end jeg
>>>>>> er tilbøjelig til at anse dig som farligere og interessant for PET at
>>>>>> overvåge.
>>>>>
>>>>> Kim2000 er altså folkeskolelærer ...
>>>>
>>>> Det ved jeg godt og det er da kun dybt bekymrende. Hvis jeg var hans
>>>> overordnede og så det han havde skrevet, ville jeg nok sende ham på en
>>>> lille ferie mens jeg fik undersøgt hvad der var at gøre ved sådan
>>>> noget.
>>>
>>> Tja, cirka 3 års løn for uberettiget fyring. Den slags sager er skam før
>>> blevet prøvet ved retten. Sidst sådan en sag blev afprøvet gav det
>>> 50.000 kroner i erstatning for at være bortvist i fire dage pga et
>>> læserbrev i EB, siden dengang i midt halvfemserne har også kommunerne
>>> forstået at en lærer gerne må have en holdning, og ja en lærer må endda
>>> være medlem af DF og endda være aktiv i DF, naturligvis underforstået at
>>> man ikke tager holdningen med ind i klasseværelset, men det gælder også
>>> hvis man er VS´er.
>>>
>>> Jeg har i fuldt alvor hørt på seminariestuderende, der mente at hvis man
>>> var medlem af DF skulle man ikke have lov til at undervise!! Jojo, i
>>> fuldt alvor. I starten grinte jeg også da jeg hørte det, indtil det gik
>>> op for mig at personerne faktisk mente det.
>>>
>>> Så lad mig da blot sige det igen, hele bundtet burde bombes tilbage til
>>> stenalderen - eller rettere frem til stenalderen. Hvordan kan det være,
>>> at du mener det er rimeligt at regeringen skal afstand fra tegningerne,
>>> men hvorfor hører vi dig ikke kræve at regeringerne i Mellemøsten skal
>>> tage afstand fra flagafbrændingen?
>>>
>>> Jeg skrev helt præcis at det måtte være rimeligt og på sin plads at den
>>> danske regering afkrævede at Palæstinas regering tog afstand fra
>>> krænkelserne mod vores flag og at de fandt de skyldige, men så er man jo
>>> åbenbart nazist?? Jeg skrev det måske nok lidt firkantet i kampens hede,
>>> fordi jeg mildst talt var/er rasende.
>>
>> Løgnhals !!! Her er hvad du skrev:
>>
>> news:43dd0fb0$0$38668$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>>
>> "...
>> Du har vist ikke forstået alvoren..... de brændte det danske flag. Det
>> kan
>> tage hele deres "frihedskamp" og stikke det lodret op i røxxx, de skal ha
>> en
>> bombe hele flokken af terrorister, og naturligvis er kan man starte med
>> at
>> give deres regering 12 timer til at beklage, undskylde, fange de skyldige
>> og
>> idømme dem en passende straf. Hvis de gør det, så kan vi - måske - se
>> gennem
>> fingre med det svineri.
>> ..."
>>
>> Du opfordrer til massedrab !!! Du er da skide-ligeglad med hvem det
>> rammer og hvad deres rolle er i noget som helst. Du går ind for drab på
>> andre mennesker for et flags skyld, dit dumme svin. Det skal du ikke have
>> lov til at rende fra. Du skal ikke fremstå som at have en afbalanceret
>> holdning til noget som helst når sådan nogle ting bliver fyret af og helt
>> nøjagtig vil jeg blæse på dit sindsstemning da du skrev det. Kan du ikke
>> styre det fascistoide skriveri, så tag dig en nervepille.
>
> de=dem der brændte flaget
>
>>
>> Du har det valg at tage skarp afstand fra dit ovenstående citerede
>> skriveri og det endda gentagne gange i lang tid uden tilbagefald ellers
>> skal jeg fandme nok minde dig om det her, det kan du stole på min fine
>> ven.
>>
>
> Se nu Kim, sådan kan det gå når man bliver rasende, du er rasende over mit
> første indlæg, der er afsendt umiddelbart efter jeg så flaget blíve
> brændt. Jeg synes det er lidt mærkværdigt du her et par dage efter
> springer helt i luften over det, men lad det nu ligge. Lad det være helt
> klart og tydeligt at indlægget er skrevet i vrede og at jeg naturligvis
> ikke går ind for folkemord. De personer der brændte flaget burde stilles
> for en domstol og få en passende straf for dette, ifølge deres lov er det
> vel piskning eller sådan noget(?) ifølge dansk lov vil det vel være
> hæfte(?).
>
> Nu er det så heldigt at jeg ikke er politiker, men en privatperson, der
> har den ret at springe i luften og fortsat kun repræsentere mig selv, var
> jeg politiker havde jeg talt til femhundrede bagfra inden jeg kom med en
> udtalelse
>
> Og så er det indlæg hermed aflivet fra min side.
>
> Jeg mener ikke det vil være urimeligt at den danske regering krævede at
> det palæstinæstiske selvstyre tog afstand fra den slags handlinger (at
> brænde flag), hvad mener du?

Jeg vil følge dig meget nøje fremover og jeg har ikke set dig skrive at du
tager afstand fra det indlæg hvor i at du opfordrer til folkemord. Hvad jeg
bliver fortørnet over er, at du skriver sådan noget og bagefter
bagatelliserer dine udtalelser. Det er meget alvorlige udtalelser du er
kommet med. Du kan ikke bare sige noget i retning af
"ah-men-det-var-jo-ikke-sådan-ment". Du bør tage afstand fra det og det
mangler jeg stadig.

Hvis det var lille dumme Jim herude fra vestegnen af København, ham
nazi-røven, så kunne jeg langt bedre acceptere det, fordi han er så tilpas
debil at der ikke rigtig er nogen mennesker som er over 5 år gamle der tager
ham alvorligt mere. Der i mod opfatter jeg det som langt mere alvorligt når
du gør det. Du kan heller ikke dække dig ind under at være privatperson og
hermed behøver du ikke tælle fra 500 og nedefter fordi dette her er ikke en
latterlig lille bodega hvor Jim, Tim og Jesper står og kæver bajere og
opfører sig derefter, hvor du til dem kan fortælle hvor mange bomber du
ønsker at smide, og hvor alt er glemt dagen efter. Det her er et skriftligt
medie og dermed står dine udsagn til troende for meget lang tid. Vis dig som
en mand og tag afstand fra det det udsagn jeg kritiserer dig for og lad være
med at gentage sådan noget. Vi har ikke brug for at piske en stemning op og
du må forvente at der kan være muslimer som holder kæft her i nyhedsgruppen
men bruger dig aktivt i deres egne kredse til at retfærdiggøre deres
fjendebilleder, personificeret i netop dig.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Per Rønne (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 02-02-06 15:45

Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:

> Du kan heller ikke dække dig ind under at være privatperson og hermed
> behøver du ikke tælle fra 500 og nedefter fordi dette her er ikke en
> latterlig lille bodega hvor Jim, Tim og Jesper står og kæver bajere

Jeg tror faktisk at Jesper Ø er - afholdsmand. Og - rigtigt mange
Mac-brugere kender ham, og jeg erindrer aldrig at have set ham drikke så
meget som en lys øl. Tværtimod giver han herinde tit udtryk for en
temmelig anti-alkoholisk holdning.

Jim og Tim skal jeg ikke kunne udtale mig om, men har de været med i
byen på 911-dagen er de i hvert fald ikke afholdsmænd.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Per Rønne (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 02-02-06 12:45

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> De personer der brændte flaget burde stilles for en domstol og få
> en passende straf for dette, ifølge deres lov er det vel piskning eller
> sådan noget(?)

Næppe, det danske flag kan vel i islam ikke nyde nogen beskyttelse, da
det indeholder et kors, og i øvrigt går det jo kun ud over »vantro«.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Per Rønne (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 29-01-06 21:21

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> Du har vist ikke forstået alvoren..... de brændte det danske flag. Det kan
> tage hele deres "frihedskamp" og stikke det lodret op i røxxx, de skal ha en
> bombe hele flokken af terrorister, og naturligvis er kan man starte med at
> give deres regering 12 timer til at beklage, undskylde, fange de skyldige og
> idømme dem en passende straf. Hvis de gør det, så kan vi - måske - se gennem
> fingre med det svineri.

De har ingen regering, og i det palæstinensiske hjemmestyre har de lige
valgt terrororganistationen Hamas som nyt regeringsparti. Som i øvrigt
er stærkt afhængig af bl.a. dansk bistandshjælp ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Anonym (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Anonym


Dato : 29-01-06 19:50


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:43dd0d62$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:43dd0b5d$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
>>> dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt bekymret
>>> over, at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig, gudsløs
>>> dekadence. Hvor mange mio. er det, vi poster i det palæstinensiske
>>> selvstyre? Det får forhåbenlig snart en ende. Vi kan så passende
>>> kanalisere de frigjorte midler over i den israelske våbenindustri
>>> og/eller hær. Israel er som bekendt vor eneste ven i dét område.
>>>
>> Ja, det er den eneste vej. Vi kunne ligeledes passede afbryde enhver
>> diplomatisk forbindelse med dem, og ellers se den anden vej mens Israel
>> får ryddet området for skadedyr.
>
> Det er virkeligt et indlæg fra din hånd der skuffer fælt. Det er sådan
> noget at Nazi-røvene lige så godt kunne have fyret af

Israel har ret til selvforsvar. Selv den højt besungne Fn resolution 242
taler om anerkendelse af og respekt for staternes suverænitet, territoriale
integritet og politiske uafhængighed.
Men du mener vel ikke, at dem der ønsker at udslette staten Israel og drive
jøderne i havet er skadedyr?




Pjensen73 (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-01-06 20:15

> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:43dd0d62$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43dd0b5d$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>
>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
>>>> dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt bekymret
>>>> over, at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig, gudsløs dekadence.
>>>> Hvor mange mio. er det, vi poster i det palæstinensiske selvstyre? Det
>>>> får forhåbenlig snart en ende. Vi kan så passende kanalisere de frigjorte
>>>> midler over i den israelske våbenindustri og/eller hær. Israel er som
>>>> bekendt vor eneste ven i dét område.
>>>>
>>> Ja, det er den eneste vej. Vi kunne ligeledes passede afbryde enhver
>>> diplomatisk forbindelse med dem, og ellers se den anden vej mens Israel
>>> får ryddet området for skadedyr.
>>
>> Det er virkeligt et indlæg fra din hånd der skuffer fælt. Det er sådan
>> noget at Nazi-røvene lige så godt kunne have fyret af
>
> Israel har ret til selvforsvar. Selv den højt besungne Fn resolution 242
> taler om anerkendelse af og respekt for staternes suverænitet, territoriale
> integritet og politiske uafhængighed.
> Men du mener vel ikke, at dem der ønsker at udslette staten Israel og drive
> jøderne i havet er skadedyr?

Nej selvfølgelig mener han da ikke det. Du vil altid finde Kimsebassen
kæmpe på terroristernes side. Gud ved om han selv er muslim.



Kim Larsen (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-01-06 22:23

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:mn.ecbf7d61b45a0b0c.42469@FJERNDETTEgmail.com...
>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43dd0d62$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
>>> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:43dd0b5d$0$38620$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>>
>>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>>> news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>>> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
>>>>> dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt bekymret
>>>>> over, at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig, gudsløs
>>>>> dekadence. Hvor mange mio. er det, vi poster i det palæstinensiske
>>>>> selvstyre? Det får forhåbenlig snart en ende. Vi kan så passende
>>>>> kanalisere de frigjorte midler over i den israelske våbenindustri
>>>>> og/eller hær. Israel er som bekendt vor eneste ven i dét område.
>>>>>
>>>> Ja, det er den eneste vej. Vi kunne ligeledes passede afbryde enhver
>>>> diplomatisk forbindelse med dem, og ellers se den anden vej mens Israel
>>>> får ryddet området for skadedyr.
>>>
>>> Det er virkeligt et indlæg fra din hånd der skuffer fælt. Det er sådan
>>> noget at Nazi-røvene lige så godt kunne have fyret af
>>
>> Israel har ret til selvforsvar. Selv den højt besungne Fn resolution 242
>> taler om anerkendelse af og respekt for staternes suverænitet,
>> territoriale integritet og politiske uafhængighed.
>> Men du mener vel ikke, at dem der ønsker at udslette staten Israel og
>> drive jøderne i havet er skadedyr?
>
> Nej selvfølgelig mener han da ikke det. Du vil altid finde Kimsebassen
> kæmpe på terroristernes side. Gud ved om han selv er muslim.

Det er jeg ikke, Pjevsedreng, og jeg er heller ikke kristen.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Jan Pedersen (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Jan Pedersen


Dato : 29-01-06 23:54


> ........................ og jeg er heller ikke kristen.
>
> --
Vantro hund!!!!!!!!! :)



Kim Larsen (30-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 30-01-06 11:19

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43dd478b$0$47024$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
>> ........................ og jeg er heller ikke kristen.
>>
>> --
> Vantro hund!!!!!!!!! :)

Og ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




OH (01-02-2006)
Kommentar
Fra : OH


Dato : 01-02-06 23:51

>> Nej selvfølgelig mener han da ikke det. Du vil altid finde Kimsebassen
>> kæmpe på terroristernes side. Gud ved om han selv er muslim.
>
> Det er jeg ikke, Pjevsedreng, og jeg er heller ikke kristen.
>
> --
> Kim Larsen
>
> Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
> Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
> Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
>
> Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)


Næhhh, den skide socialist er faktisk ingenting - kun masser af rødt pladder
i kæften, men er en sikker tøsedreng, når det gælder.
Uden rygrad, uden mening, uden selvrespekt. Men han kan sin lektie til
fuldkommenhed, ligesom Holger og Co.

Ole H
>
>
>



Kim Larsen (02-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-02-06 03:45

"OH" <nn@nn-nn.com> skrev i en meddelelse
news:43e13b50$0$1794$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> Nej selvfølgelig mener han da ikke det. Du vil altid finde Kimsebassen
>>> kæmpe på terroristernes side. Gud ved om han selv er muslim.
>>
>> Det er jeg ikke, Pjevsedreng, og jeg er heller ikke kristen.
>>
>> --
>> Kim Larsen
>>
>> Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
>> Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
>> Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
>>
>> Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)
>
>
> Næhhh, den skide socialist er faktisk ingenting - kun masser af rødt
> pladder i kæften, men er en sikker tøsedreng, når det gælder.
> Uden rygrad, uden mening, uden selvrespekt. Men han kan sin lektie til
> fuldkommenhed, ligesom Holger og Co.

Ja i hvert fald ikke en militær-idiot.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Ukendt (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-01-06 19:45


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
> dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. Jeg er dog lidt bekymret
> over, at disse stenaldersamfund skal påduttes vestlig, gudsløs dekadence.
> Hvor mange mio. er det, vi poster i det palæstinensiske selvstyre? Det får
> forhåbenlig snart en ende. Vi kan så passende kanalisere de frigjorte
> midler over i den israelske våbenindustri og/eller hær. Israel er som
> bekendt vor eneste ven i dét område.

Det er sikkert kun nogle få der ønsker opmærksomhed i deres kamp for deres
selvstyre. De har vel dårligt nok vidst der findes et land der hedder
danmark og hvilken farve dannebog har.

Men det kan da være svært at se formålet med at støtte en palistinensisk
stat fra dansk side, hvis det var sådan det generelle indtryg af danmark er.

--

Tom



Per Rønne (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 29-01-06 21:21

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> Det er sikkert kun nogle få der ønsker opmærksomhed i deres kamp for deres
> selvstyre. De har vel dårligt nok vidst der findes et land der hedder
> danmark og hvilken farve dannebog har.

Ja, man må her altid have opmærksomheden rettet mod spørgsmålet: hvem
har arrangeret dette? Og endda sørget for at der var tv-kamera med {med
danske tv-folk?}.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

GB (29-01-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 29-01-06 22:36

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in
news:43dcf630$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> At en flok muslimske halvaber og mordere finder det sjovt at brænde et
> dannebrog af, kan ikke bringe mit pis i kog. ...

Heller ikke mit. Det der KAN bringe mit pis i kog er, at de individer,
som foretager flagafbrændingen aldrig selv har set de pågældende tolv
tegninger, de ved intet om Danmark, heller ikke, at vi gennem årtier har
støttet dem med milliardbeløb - og deres kilder er Laban-slængets løgn og
arabisk.

Abu Laban og hans konsorter burde fluks sendes ud af landet med en
enkeltbillet i lommen.

Her en lille fantasi:

Statsministeren slår til
Via Liberator: Ritzaus Bureau, fredag 27. januar 2006 kl. 11:58

Statsministeren: Tiden er inde til et definitivt brud med hele den
muslimske verden

- Bægeret er fuldt, og nu kommer den uundgåelige reaktion fra dansk side,
sagde statsminister Anders Fogh Rasmussen fredag formiddag på et
pressemøde i Statsministeriet. - Regeringen vil i de nærmeste dage og
uger gennemføre et brud med den muslimske verden, og vi er på vej med
lovgivning, som drastisk vil nedbringe antallet af muslimer i Danmark.
I regeringens handlingsplan, der har fuld støtte fra Dansk Folkeparti,
indgår:


Nedlukning af danske ambassader i de muslimske lande. Først og helt
øjeblikkeligt i Saudi-Arabien.

Øjeblikkeligt stop for alle bistandsprogrammer i disse lande, herunder
bidrag til Det Palæstinensiske Selvstyre.

En hjemsendelsesplan for de herboende muslimer, som ikke er danske
statsborgere.

For de muslimske statsborgere indføres en særlov, der muliggør
tilbagekaldelse af dansk statsborgerskab, hvis de begår kriminalitet
eller deltager i undergravende virksomhed. Også svindel med f.eks.
dagpenge, moms og indsmuglede kioskvarer vil føre til fratagelse af
statsborgerskab og udvisning af Danmark.

Statsministeren blev spurgt, om disse skridt ikke vil føre til højlydte
protester.
- Jo, uden tvivl. Vi sætter derfor ikke blot politiet, men også hæren og
hjemmeværnet i forhøjet beredskab, så vi kan slå hurtigt ned på eventuel
uro i gaderne.
- Men hvad med de storpolitiske følger?
- Jeg er sikker på, at man rundt om i den vestlige verden vil følge
Danmarks eksempel. Det er kun et spørgsmål om, hvornår det sker. Europa
må værne om sin befolkning og de værdier, vi har tilkæmpet os gennem
århundreder. Vi har strakt os langt over for muslimerne, og svaret har
indtil nu kun været nye krav og flere urimeligheder. Nu er festen forbi
for Danmarks vedkommende. Norge og Holland vil snart følge vort eksempel,
ved jeg fra fortrolige kilder, og så kommer de andre EU-lande også i
bevægelse.
Statsministeren oplyste, at den nye, hårde kurs vil medføre nogle
engangsudgifter, men allerede i år forventes et plus på et to-cifret
milliardbeløb, efterhånden som uproduktive, offentligt forsørgede
muslimer udsendes af landet. - De tilbageværende vil få arbejdstilbud, og
de der siger nej, må påregne snarlig hjemsendelse.
Anders Fogh Rasmussen kunne til slut oplyse, at der vil blive
skønsmæssigt ca. 20.000 boliger ledige i løbet af få måneder, fortrinsvis
lejligheder i de større byer. - De vil blive tilbudt den danske
befolkning til attraktive huslejer. Dermed får hele boligmarkedet en
aflastning, og de truende ghettodannelser rulles tilbage, sluttede
statsministeren.
---------------------
Kan det blive ret meget smukkere? Desværre er det også fri fantasi. Men
hvis vi skruer tiden fem-otte år frem...?

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408670
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste