ændre knap-tekst på <input type=file> ?
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-01-06 16:22

Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan ændre teksten på knappen
ved en <input type="file"> ?

Value angiver en tekst til tekstfeltet (altså sti til en fil) og ikke
knappens tekst.

"Careful, Chief. Dig up the past, all you get is dirty."
- Gideon, The Minority Report

Fra : Benny Nissen

Dato : 29-01-06 16:25

Henrik Stidsen wrote:
> Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan ændre teksten på knappen
> ved en <input type="file"> ?
>
> Value angiver en tekst til tekstfeltet (altså sti til en fil) og ikke
> knappens tekst.

Ja, det er en del af styresystemet, og det kan du ikke pille ved.

--
Benny Nissen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-01-06 16:56

Benny Nissen used his keyboard to write :
> Ja, det er en del af styresystemet, og det kan du ikke pille ved.

Ikke at jeg syns det giver mening på nogen måder at den knap skal være
specielt mere en del af styresystemet end den boks stien til filen skal
stå i - men det må jeg jo bare acceptere...

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.