Pentium M, i Barebone ?
Fra : CopyCat

Dato : 29-01-06 13:50

Hej ..

Jeg overvejer at købe en Shuttle barebone og smide en Pentium M i den ..

Men jeg synes ikke at jeg kan læse nogen steder at den er understøttet, er
der nogen der har prøvet?

Evt. med andre barebones ?

~~Frank .,

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 29-01-06 14:19

"CopyCat" <Not@vailable.Sorry> writes:

> [...]
>
> Men jeg synes ikke at jeg kan læse nogen steder at den er understøttet, er

Der er en af dem der kan. Den blev nævnt her på listen fornylig:
SD11G5. Ser interesssant ud, men man løber da vist tør for PCI hvis
man vil lege med dvb-c?

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 29-01-06 15:19

"CopyCat" <Not@vailable.Sorry> wrote in

> [...]
> ..
>
> Men jeg synes ikke at jeg kan læse nogen steder at den er
> understøttet, er der nogen der har prøvet?

SD11G5 fra Shuttle er til Socket 479

Aopen har ligeledes en flok mini-maskiner til socket 479. Gå efter dem med
915G chipset - det er de nyeste med pci-e osv.

Klik her for et link til de maskiner edbpriser har data for som
understøtter pentium m:
http://kortlink.dk/edbpriser/2d3b

Gå efter Intel 915G, 915GM osv. chipsæt - det er det mest moderne.

/flemming

--
Skift .invalid ud med .org i min mailadresse for at sende mig en mail.