Apopleksi
Fra : MAL

Dato : 29-01-06 13:15

Kære gruppe!
Jeg vil gerne opfordre apopleksiramte til at melde sig på denne
nyhedsgruppe. Jeg fik selv en blodprop for nogle år siden og er nu
invalidepensionist, men jeg har efterhånden lært at bruge en computer, og nu
vil jeg gerne i kontakt med andre, der har det som jeg. Jeg kan forestille
mig, at vi kan hjælpe hinanden med gode idéer til genoptræning eller bare
være en opmuntring for hinanden.

Meld tilbage på dette indlæg eller kom med dine spørgsmål til apopleksi i
denne nyhedsgruppe.

Anne Marie

Fra : Allan Jensen \(2750~

Dato : 31-01-06 21:51

"MAL" <mikaellaursen@bpanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nyhedsgruppe.

> Meld tilbage på dette indlæg eller kom med dine spørgsmål til apopleksi i

Det er meget individuelt - jeg har haft 9 større og 12 mindre blodpropper
i v hjernehalvdel over ca 4 år - og klarer mig idag som IP i en alder af 53
Du kan finde mange spørgsmål og svar, om apopleksi hos hjernesagen -