Dlg.
Fra : Paul Kirkegaard

Dato : 29-01-06 12:43

Hej.
Er der nogen der kender til dlg.

Paul

Den har indtil videre sparet mig for at få 39673 spam-mails.

Fra : Anders

Dato : 29-01-06 12:59

http://www.dlg.dk - Dansk Landbrugs Grovvareselskab?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-01-06 13:10

"Paul Kirkegaard" <admin@noragernet.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogen der kender til dlg.

Er det ikke blot en videreforhandler af TDCs produkter?

--
Bjarke Andersen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-01-06 15:41

> Er det ikke blot en videreforhandler af TDCs produkter?

Dial up er vist Cybercity...

--
Michael

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 31-01-06 04:22

> Er det ikke blot en videreforhandler af TDCs produkter?

Kan godt se sådan ud, men bestiller man en lille pakke (TDC bredbånd
256/128) hos TDC koster det Gratis at oprette.
Og er det ikke hurtig nok, kan du skifte hastighed når du har fået din
forbindelse, forøgelse af hastighed hos TDC koster også Gratis.

Oprettelse hos DLG koster 695 kr, det svare til næsten 3 md. internet hos
TDC, hvis du vælger den langsomme løsning af deres bredbånd.

Men det er jo bare en udregning, snakker du meget i telefon, kan du jo
skifte dit fastnet til DLG også, og måske spare de 695 kr, over et stykke
tid.

Hygsom
Leo