Returnere et array med xmlhttprequest
Fra : KB

Dato : 29-01-06 11:11

Hej

Jeg har en hidden fram, hvor der kører en række xmlhttprequest scripts, som
henter info om alt muligt og opdaterer de rette lag.

Men det er jo tosset at hente mange sider med xmlhttprequest når jeg kan
nøjes med at hente een side som så returnerer værdierne til alle de lag jeg
vil opdatere.

Jeg gætter på den skal returnere data på en måde, så Javascript kan parse
det som et array og dernæst opdatere sine lag.

Men hvordan pokker får jeg formateret data så de kan tolkes som et array af
Javascript???

På forhånd mange tak!

/KB

Fra : Kim Schulz

Dato : 29-01-06 11:23

On Sun, 29 Jan 2006 11:11:09 +0100
"KB" <kb@kb.kb> wrote:

> [...]
> parse det som et array og dernæst opdatere sine lag.
>
> Men hvordan pokker får jeg formateret data så de kan tolkes som et

hvad med xml som xmlhttprequest normalt bør bruges til ?
det kan sagtens tilgåes med en array agtig måde

Fra : KB

Dato : 29-01-06 11:28

>hvad med xml som xmlhttprequest normalt bør bruges til ?
>det kan sagtens tilgåes med en array agtig måde

HEHE god plan!
Jeg er ikke stærk i XML, så den havde jeg slet ikke tænkt på, men det er da
en god plan at få lært det via POC.

Når jeg nu returnerer HTML fra den side jeg kalder med xmlhttprequest,
hvordan skal det så formateres så taggene ikke konflikter med xml-taggene???

Takker,
KB