Nu vi var ved hørelsen
Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-01-06 10:10

Nu når vi alligevel var helt oppe i ørehøjde.... Så har jeg et ejendommeligt
spørgsmål, som jeg ikke ved, om der egentligt findes nogen logisk forklaring
på. Men meget tyder på, at mange ting, man ikke umiddelbart tænker over,
hænger uløseligt sammen.

Nu har jeg F.eks fået Tinnitus.... Ikke af høj musik, ( den forklaring ville
ellers have været acceptabel ) heller ikke af larm og støj ( ville måske
også kunne accepteres ).... Med af en tarmoperation.
Eller skal vi sige, 3 af den slags. Siden da, har jeg haft Tinnitus. Hørte
udmærket før, uden mislyde....

Nu kommer så det pudsige... En kammerat, fik også Tinnitus, og også efter
tarmoperationer....

Kan nogen komme med forslag til,, Hvorfor ???

M.V.H....Benny..

Fra : Nicolai Lang

Dato : 29-01-06 10:23

On Sun, 29 Jan 2006 10:09:41 +0100, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>Nu har jeg F.eks fået Tinnitus.... Ikke af høj musik, ( den forklaring ville
>ellers have været acceptabel ) heller ikke af larm og støj ( ville måske
>også kunne accepteres ).... Med af en tarmoperation.

Har du nogen links til noget videnskabeligt / officielt ? For jeg har
et problem at jeg ofte har hyletone i et eller begge ører, og jeg har
af 2 omgange (med fjernet dele af tyndtarmen.

Jeg havde aldrig forestillet mig at det skulle have en sammenæng.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Sabina H.

Dato : 29-01-06 13:52

Nicolai Lang wrote:

> [...]
> af 2 omgange (med fjernet dele af tyndtarmen.
>
> Jeg havde aldrig forestillet mig at det skulle have en sammenæng.

spøjst nok, har jeg oplevet samme fænomen... jeg arbejder dog i perioder
også i et "støjende" miliø (det larmer mere i en frisørsalon end de fleste
forestiller sig), og oplever det især når der er helt ro....
jeg er tarmopereret 3 gange.....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-01-06 13:16

"Nicolai Lang" <nnews0403051902@hjorth.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> af 2 omgange (med fjernet dele af tyndtarmen.
>
> Jeg havde aldrig forestillet mig at det skulle have en sammenæng.

Nej det har jeg egentligt aldrig søgt efter. Men nu er det da pudsigt, det
er åbenbart noget mere almindeligt forekommende, end hvad lægerne
umiddelbart tror på.
For jeg har da prøvet at omtale det for, okay, det var min gamle læge... Det
blev slået hen, som en tilfældighed... Så fortalte min kammerat, at siden
operationerne, havde han haft sådan en hylen i ørerne... Nå også dig... Vi
havde også begge haft, fornemmelsen af, at have haft, ja for mit
vedkommende, et par alt for stramme bukser på, som ligefrem fik os til at
føle os, som Cher, der forsøgte at få Twiggy talje ... Dog var
stramningerne ikke helt de samme steder.
For mit vedkommende, var de somme tider så voldsomme, at der måtte mere end
en time til i badekarret, med rigtigt varmt vand, for at få muskulaturen til
at slappe af.... Nu bliver det spændende at høre... nikker i også
genkendende til dette ???

M.V.H....Benny..

Fra : p e r

Dato : 29-01-06 17:40

"Benny Mortensen"

> [...]
> Hørte
> udmærket før, uden mislyde....

> Kan nogen komme med forslag til,, Hvorfor ???

Jeg hører af og til en hyletone fra min endetarm....

Per